Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, February 08, 2014

Rindunya Nak Blogging

Salam Ukhuwah buat kengkawan yg masih setia jenguk my blog. Lama sungguh M x dapat nak hapdet blog ni sejak dah takda wifi kat my umah ni..

Mohon maaf yg berbilion banyaknya pada kengkawan blogger terutama sekali GSFians sebab M dah tak dapat nk bw secara aktif macam dulu2. Cuma wassap dan wechat saja tempat berbual supaya ukhuwah antara kita masih terjalin..

Rindunya detik indah berbelog dedulu... Sentiasa saling menziarahi antara blog... Bertanya khabar dan berkongsi suka duka dalam entry masing2...

M masih lagi berharap kalau pihak TM dapat atasi masalah kes kecurian kabel suatu hari nanti so dapat la M blogging lagi nanti.

Salam Rindu dari M sekeluarga ^_^

Wassalam