Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, May 01, 2012

Selamat Hari Pekerja ^____^

Assalamualaikum n apa habaq semua....

M harap semua sihat la noo...
Kalau bercerita bab hari pekerja atau hari buruh, semua insan yang berkerja mesti pakat dok senyum lebaq sebab bleh dapat cuti n togeda-geda ngan family, bf @ gf (bdating la tu) atau jumpa member2 yg lama tak jumpa sebab bz keja.

Tapi bagi hwife macam M ni, cuti ka dak ka sama ja.. Keja umah tetap dok blambak hari2. Tapi tak kisah la tu memang dah tanggungjawab kan^_^

Bagi yg kena keja gak (biasanya sektor swasta), walaupun tak dapat cuti semua tak jadi hal coz masa ni la nak claim triple pay kan!

Bagi yg besday depa jatuh pada 1 May ni memang hip hip horray la coz dapat cuti setiap kali nak celebrate besday. Then rasa cam best ja sebab besday depa semua orang kena cuti ha ha ha...( apa la M dok meraban ni).

Apa-apa pun sempena hari ni M nak wish hepi besday kat member M yg bernama Mazni M.N.yg ke __thn. Semoga panjang umoq, murah rezeki,berbahagia ngan encik somi n bb gurl yg cute tu dan friendship forever till eva...

**Wassalam**

2 jejari yang tajam menaip:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lega sikit hari ni cuti n dpt luang masa dengan my lil qalief heheee

Norzie hany said...

Selamat hari pekerja.

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers