Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Alhamdulillah

Hadiah Misteri tak tau dr sapa ni..Baca kat SINI

Hadiah Top Commenter Dari Hazwan Hairy kat Sini

Cederahati dari Wanieys


Name Card dari Teha


Free blog headers dari Kinara Kinatara



Menang voucher RM15x5 dari http://norzibeautilicioushouse.blogspot.com/

Menang Contest kat SINI Anjuran Blog Kiera


Menang GA duit raya Dari Wawa

Doodle Raya Dari Apit
Button Badge Dari Raihan

            
Special Card Raya Dari Mak Dara


Saguhati dari Chic Na ( The Coklat Blog)


Free Header Dari Mama Arina

8 jejari yang tajam menaip:

Jue Jaynee said...

tahniah akak..kirim salam khalish

wan nurul hezrina said...

wahh suka tgk doodle yang m dapat.cumil

Cik Zaniff said...

waa..manyaknya hadiah..:)

Fatin Najwa said...

tahniah! :D done following back ^^

Cik Pensil said...

wah2 ! nak jugak :p

dah follow

Mar Haini Abdul Rahim said...

doodle sume comel2 ! hehe murah rezeki ye, macam2 dapat, meriah rumah hihi alhamdulillah :D

Etuza Ezawarna said...

banyak jg awards ni

farah shahera said...

saya daripada farrshaboutique you ada tanya pasal tribal shawls kan boleh order dekat www.facebook.com/farrsha thankyouu :D