Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, September 16, 2012

Simple Special Giveaway by Izzah Ismail 

Jom Join Ramai2..Klik Banner Ok ^_^
>________________________________________________________<


Mai M nak cerita ngan hangpa kali ni..M nak join satu Simple GA plak kali ni dari sweet young blogger>>>Izzah Ismail yang baru ja genap usia 13 tahun..Ha! Betoi kan memang young kan..hi hi.. 

Ni kali kedua M join GA yang dianjurkan Izzah..Masa first GA tu M jadi salah sorang pemenang tapi memang bukan rezeki M kot bila GA tu ditutup lebih awal dan masa pemenang diumumkan M tak tau..pastu hadiah pun diberi pada pemenang yang diundi semula..Hu hu..Sedih gak..tapi Allah dah tentukan camtu nak wat camna..Redha ja la ^_^

So kali ni harap2 murah rezeki M untuk Simple GA ni. Hi hi..Hadiah2 kali ni pun mantop tau.. Ikut ja beberapa syarat yang simple dan follow beberapa sponsor yang ohsemmmm, tu saja..Mudah kan..

GA ni akan ditutup lepas 200 Penyertaan..Jadi kalau nak cepat dapat hadiah, kenalah join ramai2 kan..hi hi..Mana la tau, ada rezeki kita nak dapat hadiah2 best kali ni..Jom join..


*M Tag Semua GSFian*

p/s: Doakan M Dapat Hadiah Yang Best2 Yek!

11 jejari yang tajam menaip:

Tie HT said...

good luck m :)

Deq's Qienz said...

Gud luck m.

Psp tuh sy beli 580..itu yg plg murahh..hihii..

Abang Karu said...

waaaah....! otomatik aku pun tetag la tu...hekhekhek

Unknown said...

tahniah..mai nak cerita , terbaik di blog pesona...aktif dan sentiasa sabar..kita teruskan blog ya..

Unknown said...

mudah-mudahan

Cikrosecute said...

gud luck m...rasa nak join jugak hihihi

TiranaAduka said...

salam..
Gud luck sis

boni kacak said...

gud luck ye..kalau menang, jangan lupakan saya.hehehehe

Everything's Everythings said...

Good luck utk GA ni ^^

Cik Ai said...

gud luck ye M :)

dya nasir said...

good luck M..:)

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers