Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, October 09, 2013

WW: Puding Roti Pisang Tabur Milo

Assalamualaikum  & Salam Ukhuwah..

Jom layan puding kat bawah ni.. Tapi tengok ja la kan.. Gigih plak dahku berpuding malam ni.

Sebelum

Sesudah masak

Wassalam

P/s: sedap baq hang....

18 jejari yang tajam menaip:

ezyra daniel said...

alahaiii mcam sedap nye..teringin nak makan jugak

Cik Nur™ said...

wahhh..terliur tgk mlm2 ni... :)

Rosmiza Ali said...

Mieza suka milo & pisang.. Terus rasa lapar tengok menu ni.. Mintak sikit.. Hikhik!
ZON PERMAISURI CHOMEL

Aine Ainun said...

bagila resepiiiii...=)

baby comel said...

Kak M, sedapnya tengok

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...si M,

Sedap nyer...nyumm2,,,

mselim3

dya bunga said...

rjinnya kak m buat puding..hehe

kayyana said...

tgk pun mcm sedap dah.. hehehe

Ratu Hatiku said...

Sedapnya... :P

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

ui sedapnya kak,,heheh terliorr

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah sedapnyerrr kak....

Puan Zaniff said...

sedap no..:)

lelamaisara said...

NYUM NYUM SEDAPNYE KAK M...

Cik Aini said...

ayat lastu...

sedap bag hang..hahaha trs rs tingin.haishh

Masha Meisters said...

sedapnyer kak MM....jeles ah tak pandai wat cenggitui....huhu

Cinta Misteri said...

ohhhh mang aiiiii....menggoda nyeeee

QasehnyaRania said...

share la resepinya kak :-)

Yana Libra said...

mcm mana buat tu kak..cam sedap je tgk pisang tu,,hehe~