Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, July 24, 2012

Segmen: Bloglist Ramadhan & Teka Wajah Artis




Nak join Klik Banner Ye Kengkawan


Jom kita ramai2 teka pic artis ni....

Rasanya M tau sapa dia ni ^__^

Segmen ni berlangsung seminggu ja tau (tamat 30 julai)..Jadi cepat2 join na...


8 jejari yang tajam menaip:

are_lin@yu said...

wahh sapa tu..hehe..gudluck dear ;-)

~Sweet Honesty~ said...

mcm abby abadi jekk

Masha Meisters said...

hehe...sape ek? gud luck kak MM

Deqla manjew said...

lorh retis mana pulak tu? hurmm..dah la skrg ramai yg bertdg...hihi..

Miss BaNu said...

hehe sape agaknya artis tuh yer..

Wanieys said...

erk sapa tu.....selamat bersegmen kak M

wan nurul hezrina said...

mcm abi abadi jew.huhu..selamat bersegmen

ieedaz @ mama_isha said...

Good luck M!