Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, August 06, 2012

Giveaway "Saya Nak Duit Raya" By Wawa

Nak join klik banner ok..
Salam Ramadhan kengkawan M semua...Masa dok check Dashboard tadi ada terjumpa satu GA yang menarik hati M untuk menjoinkan diri...Dekat2 nak raya ni ramai betoi blogger yang pemurah wat GA bersempena ngan Aidilfitri yang bakal menjelang tak lama lagi...

Kali ni M nak join GA  yang dianjurkan oleh blogger yang M baru kenal..teng teng teng....

Pinky Gurl~Wawa

Kalau hangpa nak hadiah2 ohsem lagi mabeles ni cepat2 join ok...Klik la  banner kat atas tu kalau nak tau hadiah apa yang ohsemmmm sangat tu @ nak tau tentang syarat penyertaan ok...

(^________^)

M tag semua member2 GSF yg disayangi

*Wassalam*









13 jejari yang tajam menaip:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

bersegmen2 lagi anda.. kaca mata pink.. haaaaa

لين Si Pipi Merah said...

sis..jemput join contest lynn.. harap2 rezeki sis dapat duit raya dari lynn... :)

Arina Shamsul said...

Good luck dear :)..insyaallah ada masa saya join :)

Deqla manjew said...

dah besor2 pun nk duit raya.. hikhik...good luck dear.. :)

Cik Aini said...

gud luck M..
selamat bersegmen :)

kayyana said...

semoga berjaya =)

wan nurul hezrina said...

gud luck M..insyaallah kalau lapang akan nurul join

Masz Sidek said...

Good Luck M... :D

Cik Nur said...

selamat berGA

Edy Fee said...

all the best..bgus suka support blogger lain

Si Matatajam said...

@لين Si Pipi Merah: Insyaallah dik...tq for invited..

Wanieys said...

gud luck kak :)

Wawa Choc said...

http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/08/senarai-pemenang-giveaway-saya-nak-duit.html