Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, February 27, 2013

WW: Insan Teristimewa



~Tanpa mereka pastinya tiada aku di dunia~

22 jejari yang tajam menaip:

miss fluffy said...

perents kita la yg paling special sekali!!heee:)

Riedaffya ibrahim said...

sy pon ade insan istimewa cam m...mereka mmg istimewa kan..

umi alya said...

Alhamdulillah M masih punyai mereka, hargailah setiap detik bersama mereka

Jemarisuri said...

hargai lah mrk semasa msh ada...

Cik Nur said...

Ayah dan ibu...
itulah permulaan kami...
:)

Chic Na said...

Mak & ayah tersayang ye. ;)

akak skrg dh boleh online ke? TM dah repair cable?

baby comel said...

kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah tiada tandingannya

Etuza Ezawarna said...

semoga ibu dan ayah kita tetap bahagia..melihat anak2 bahagia bersama pilihan dan anak2..

Cik Aini said...

betul2..
sgt bermakna..sgt penting dlm hidup..

erkk akak..dah x sawan dh kan..ngeeee

Cik Aini said...

done NOKIA tuk akak :)

Hatimi Tahirruddin said...

ibu bapa tercinta...^_^

fieda said...

moga mereka berdua diberikan kesihatan yg baik sentiasa.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

betul tu tanpa mereka saperlah kita kan

QasehnyaRania said...

betul tu. tenet dah ok ke?
alhamdulillah

Mrs Velentine said...

mak & ayah kak M yea...

Mas Zull said...

assalamualaikum M...sweetnya...;)

Yana Libra said...

mak ayah akak ye tu? nampak muda je~ :)

Che Rosliza Che Mat said...

betul2...tanpa mereka...kita tidak akan dapat melihat dunia..

jaakechik said...

muda lagi parent kak M ni yer.. kak M anak sulung ke?

wan nurul hezrina abd halim said...

slim melim jer depa..mama nurul dah takder gu..huhu..teringat arwah abah.

Remy hazza said...

ibu dan ayah...mereka lah syurga kita.....

9n0L4 said...

nmpk mude je keduenye kak. hee. tak padan ade anak bsr akak.