Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, June 12, 2013

WW: Skodeng Itik Bertelur

apa tengok-tengok!


p/s: pict ni M snap masa pi umah my tok sedara 

27 jejari yang tajam menaip:

Cik Nur™ said...

dia bertelur dalam apa tu kak..?
tak marah pulak dia ehh..hehe

Jemarisuri said...

lama dh tak tengok itik bertelur...hehe

MystoryPic said...

amboiii........... tempat itik bertelur tu.. kelass

Deqla Manjew said...

alahaiii.. x senang dia nak bertelor.. kohkohkohkoh...

Kesuma Angsana said...

hehehe terbaik M

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualikum...Si M,

main skodeng itik bertelur ... x baik ,terperanjat pulak itu kang...
hehehe..

mselim3

are_lin@yu said...

ooo xbaik k.m skodeng2 ni.haha

Ratu Hatiku said...

Bestnya..xpernah tgk itik bertelur pun..uhuhuhu

BUNDA a.k.a KN said...

assalamualaikum,

baik jer itik tu..tak lari pun...sedar kot orang amik pic dia..

Cho Zila said...

macam cantikjer tempat dia bertelur..

Cikda said...

hahha.. jangan ketumbit mata sudah..

hazwan hairy said...

hahaha di x angin ke?

Mrs Velentine said...

wah mmg kaki skodeng ni..hehe

Deq's Qienz said...

hahaha kelakaq akk ni..jadi geja duk sekodeng itik btelur,,hihii

Yumida Huda said...

cool nyer itik tu peram telur

eita said...

cantttiiiiikkkk je

Rosmiza Ali said...

Nakalnya.. Itik bertelur pun nak skodeng.. Kihkihkih! ^_^

Rosmiza Ali said...

Pssst! Cubit2 KOTEX! ^^,

ieda immi said...

ahhaha cute ! ..
jaga2 dia patuk ! ;))

wan nurul hezrina abd halim said...

MACAM BESH JER TEMPAT DIA BERTELUQ

Chic Na said...

kang tak jadi bertelur itik tu. hihi..

Mas Zull said...

assalamualaikum M...bestnya siap ada tempat nak bertelur...:)

Hatimi Tahirruddin said...

ishx3 mesti dia rasa privasi dia telah diganggu tu...hihi

Ain Dzaya said...

siap posing tau!!

Eca Dwinky Asha said...

itik da hbs bertelur.kemain riuh....hehehe..rindu lak nak bela itik & angsa.haha

Cik Aini said...

kemain tmp dia bertelur eh kak..sempoiii

mama3heroo said...

keh3..dlu mase kecik2 m3h pernah kne kejar dgn itik..hehe