Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, June 30, 2013

Si Matatajam Berhutang!


Apa habaq kengkawan semua? Harap sihat2 la semua na...Al Maklum la tak lama lagi dah nak melangkah ke bulan Ramadhan..that means...PUASA timeeeeee ^_^ M doakan hangpa semua sihat walafiat untuk mengerjakan ibadah posa tu nanti...In Shaa Allah..

Berbalik pada tajuk entry ni...apa yang M berhutang tu yek...bukan hutang duit hengget tau, tapi hutang bw mem'bw' ke blog kengkawan, komen mengomen di entry2 yang meleTOPs kat blog kengkawan yang setia singgah dan meninggalkan jejak kat blog dahku ni..

225 hutang yang perlu dilangsaikan o_O'
(hamiiikk ko M...sapa suh tak jenguk blog hari2)

Hadoiiiiiiii sejak akhir2 ni mood dahku asyik ke lauuuut ja... Bz ngan urusan harian lagi..hmmmm takpa2 jogging pelan2 M bagi kuruihhh skit badan tuh! Ha ha..errr jogging BW bleh kurus ka? Hik hik hik...

Ok la petang ni M nak jogging ke taman2 blog kengkawan ok..

Wassalam



26 jejari yang tajam menaip:

syuk shusuke said...

lawat lah blog syuk :)

Ayuni said...

xpe, smua bz....

eita said...

jom kite jogging..
hehehehhe...

banyak tu hutang nyer

Mas Zull said...

assalamualaikum M...selamat berjogging M...:)

Acik Erna said...

Assalam M.tak pe hutang2 semua tu kawan2 M dah halal kan

baby comel said...

Mak aiii manyaknye kak M. 225? perghhh =)

Deq's Qienz said...

byknya..jenuh marathon la kak m

the malay male said...

byk yang pending tu

Cik Nur™ said...

Huuuuuu....
banyaknyaaa...!

Nur kalau dah 50 tu gelabah dah..huhu

Deqla Manjew said...

byk jugak tu kena byr hutang..smpai RM225 ka? hikhik... ok pelan2 k.. take ur time.. miss u... ;)

Mas Zull said...

assalamualaikum M...kena pelahan2 yer ...:)

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...Si M,

sekarang nie si M sibuk ker,,,dah lama x dengar berita ... xper nanti ader masa kita saling visit memvisit k,....

mselim3

Yumida Huda said...

selamat berbw sis mai
jom minum kopi dulu

boni kacak said...

samalah kita.. saya pun banyak berhutang dah ni..adoi..

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

takper pelan2...selamat berjogging BW..

hainom OKje said...

Betul tu SM, kalau dah bertimpa-timpa komen yg tak berbalas.... naik tak cukup nafas nak joggiing hehe

eima said...

sila la byr hutang tu ... hahhaha pi jgn tak pi

are_lin@yu said...

xpa kak m jog plan2 na.hehe

Rosmiza Ali said...

Hui, banyaknya comment waiting for moderation... Joging jgn tak joging.. Hikhik! Jangan sampai pengsan sude.. Ihikhik! ^^,

Rosmiza Ali said...

Jentik SAVE.22!

Cik Aini said...

nah...
ai mai ni akak..nk tmbah bg utang akak byk skit.hahhahahaa

akak sihat?Khalish?

jaakechik said...

jaa pun lama x bw blog kwn2. bru hari ni sempat sbb off day....heee!

baby comel said...

terima kasih kak M =)

Nisah Idham said...

kurus jari & kurus idea nak mengomen kak oiii .. (dh penah rase) penat ooo hehhee

Chic Na said...

ingatkan hutang apa td.. hihi..

mama3heroo said...

selamat berjogging ye..haha