Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, May 15, 2013

Happy 24th Birthday Ayu


Alahai Mintak mahap yek Ayu, akak terlambat wish besday untuk Ayu, semalam tak sempat nak blogging.. Ada urusan keluarga yang perlu diselesaikan.. Jangan marah yek...

Anyway this is for u dear

Cute kan Ayu ni ^_^ sentiasa ayuuuu jer..
Momen indah kita berdua tak pernah akak lupakan..u r so sweet dear..

Selamat Hari Lahir yang ke 24 tahun Ayu

Semoga segala impian dan doa Ayu dimakbulkan Allah swt..
-Aaaminnn-

Wassalam


Kata hati akak: Semoga persahabatan kita berkekalan hingga hujung nyawa.. Kawen ngan Mr. Anip nanti jangan lupa jemput tau ^_^

25 jejari yang tajam menaip:

Rosmiza Ali said...

Happy belated birthday Ayu! ^^,

are_lin@yu said...

ala akak tak pelah ayu faham..hehe...tq tau up kan entri..trgt lg sora k.m masa kt melaka aritu..hihi..wajah suci kan..haha..inshaallah klu jd nti ayu jmput..alot of love!!tq km!!!sayang k.m..hehe

Deqla Manjew said...

betul3.. ayu mmg sweet... sesuai dgn namanya yg ayu tu.. hbb ayu!!

hana hadi said...

hye hye hye gadis ayu... lesung pipit di pipi.. ayu ada lesung pipit x? hehe

ayu sama umur dengan hana :)

Mas Zull said...

assalamualaikum M...selamat hari lahir juga yer...:)

Mrs Velentine said...

selamat hari jadi Ayu

Deqla Manjew said...

M.. yg gambo deqla kena cakor tu kan.. deqla baru pas sapu minyak gamat yg M bg tu la..hihi.. alhamdulillah, lps tu cpt je sembuh.. mekaceh ye M.. =)

hazwan hairy said...

rsanya ayu ni org png kn?slmt ulangtahun tuk beliau..

Nisah Idham said...

Ayu, happy besday. (^_~) dah besar dah dia ye

izan mama mia said...

oo mat anip ek nama buah hati ayu..huhu..hapy besday ayu

Cik Nur™ said...

HB ayu... :)

Riedaffya ibrahim said...

happy besaday ayu..

jaakechik said...

hepy beday gak buat ayu... :)

MystoryPic said...

seronok kalau ada sahabat yg ingat birthday kita ... happy jer

Mia Liana said...

happy birthday ya ayu..

boni kacak said...

happy birthday ayu..semoga diberkati umurnya, dibukakan pintu rezeki seluar-luasnya dan sentiasa dilimpahi kebahagiaan di dalam kehidupannya. amin..

BUNDA a.k.a KN said...

selamat ulang tahun ayu...memang ayu pun..

Tihara said...

SELAMAT HARI LAHIR AYU :)

QasehnyaRania said...

hb buat ayu

ros_reeza said...

happy belated birthdat Ayu
..

Cinta Misteri said...

hepi birthday utk ayu jugak....
CiM yg tk up n3 utk Ayu, harap ayu tak merajuk

AyueJean AJ said...

happy belated birthday AYu... =D

Cikda said...

amboi.. mesti kembang kuncup hidup ayu bila baca n3 ni M..hehehhe

happy belated besday buat ayu..
moga persahabatan kalian berkekalan..Amin

LYAfrina said...

happy belated birthday ayu..

deq's qienz said...

hbb ayu :)