Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, May 01, 2013

WW: Kenangan ^_^



Agak2 yang mana satu M kat dalam pict tu..hi hi ^_^v

25 jejari yang tajam menaip:

Nana Liena said...

M..teka2 agaknya yang paling kanan sekali kot..hehe

umi alya said...

ntah.. akak tak cam

Chic Na said...

masa umo berapa ni kak? yg pakai dress merah bunga2 tu kot. hehe..

eita said...

rasa nyer yang pakai baju kurung kuni tu kot..yang tengah2..

the malay male said...

yg paling rendah sekali kot...hehe

Cik Nur™ said...

comel..!

Kak M yg cekak merah tu kan.. :)

latifah zainal said...

barisan depan,3 drp kanan kot..yg pakai gaun merah putih..ade btul ke?hehe..

husna zahidi said...

husna teka yg rmbut pnjg sebelah budak laki tuh..hehe..

Mas Zull said...

assalamualaikum M....alahai cute masa kecik tapi x kenal la yg mana satu M...:)

Hatimi Tahirruddin said...

rasanya yg paling tinggi kat belah kanan tu....hehe

BUNDA a.k.a KN said...

yang tengah pakai gaun sebelah mamat tu...

❤Kamsiah❤ said...

gambar tu dah berusia 20 th..dah tak cam mana satu tuan rumah hehe

ieda immi said...

wahh memang kenangan nie ..
aah akak pun x cam ekke;)

Nisah Idham said...

alorr kak M, memang x dpt nak teka lah. berpisat2 mata nisah negok iras2 muke akak tu hehhe

KesumaMaruku SueQistina said...

saya x pandai nak teka2 lah !

Cinta Misteri said...

1993 ehhhh.... thn ni CiM dah sekolah menengah. rasa2 laaaa.... M yg rambut panjang tepi skali

TiranaAduka said...

pergh..yang hujung tu.dpt 1 naik triumph

Etuza Ezawarna said...

kenangan lalu rasanya saya masih kursus masa ni..belum kerja..

Myra Jay said...

Hheeee, alahai comel2 semua..
Nak agak pun tak reti.. :)

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi....ada lagi gambar lama ya...

QasehnyaRania said...

maap la
tak dapet den nak caari..hihi

Deqla Manjew said...

alamakk.. mana 1 M ni... deqla teka yg rambut pjg tu.. berbaju kurung tepi sekali.. betul x?

jaakechik said...

KAK M yang berbaju kurung kuning di barisan depan tu ekkk??

wan nurul hezrina abd halim said...

fail daku mencarik.tak kenai langsung.huhu

deq's qienz said...

xsure la akk..y mna satu akk nya??hehee