Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, May 22, 2013

WW: Have a break with KitKat

Published with Blogger-droid v2.0.10

32 jejari yang tajam menaip:

Rosmiza Ali said...

Dap errrr... Mintak cikit.. Hikhik! ;)

Nisah Idham said...

have a break..
kit kat kit kat, bersama kit kat..
khalish nak ke sekolah ke tu? ke bodek bodek ibu beli kit kat balik sekolah??

hehhe

Sue-Rya Qistina said...

kit kat ni salah satu fav saya. sedap!

Tihara said...

ooo makan kit kat sensorang yer :)

Nur Razlinda said...

haiii.. nice entry...
jom join sini... byk hadiah menarik menanti ! :D

http://lindafuad.blogspot.com/2013/05/duo-big-giveaway.html

Riedaffya ibrahim said...

mintak kit kat skit..

the malay male said...

nyum nyum nyum..sedapnya coklatttt

Jemarisuri said...

jom berkitkat..hihi

Deqla Manjew said...

ehh awat tu khalish... mcm malu2 je nk mkn...hihi... mintak sikitt....

hazwan hairy said...

bsrnya kitket dia..nakk!

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...

mselim3 ziarah sini tgk khalish makan kit kat..hehehe..

pls: ziarah tgk kekawan lama...

Hatimi Tahirruddin said...

kenapa muka khalish macam sedih je tu?

boni kacak said...

comelnya... :)

eita said...

berehat seketika bersama kit kat

Chic Na said...

boleh jadi model kit kat ni ganti zizan. hehe..

BaNu Syah said...

comel pasni boleh jadi duta kit kat gitu...

Cinta Misteri said...

wahhh iklan zizan rajalawak ni.

Lynn Munir said...

Kitkat lagi....Hehe.

aReLaN said...

hohoho...takyah bukak wrapping. terus ngap je.

izan mama mia said...

wah..dia makan sesorang jew

m a r i s s a said...

diyana punye fevret coklat!!! suke sangat kitkat!

jom follow www.diyanamarissa.com

shasha yacob said...

yayyyy, kitkat, tummy goes yummy.

Cik Nur™ said...

khalishhh...
kaklong nak sikit...
hihi

hana hadi said...

waaa makan sorang2. coklat besar plak tu..hehe

are_lin@yu said...

alolo comelnya khalish ;-)

Cik Nurul Siezuka said...

Wah sedapnyer.. nak sikit.. :)

BUNDA a.k.a KN said...

sedapnyerr...boleh mintak sikit...

ieda immi said...

amboi2 ... cedapp nyee kekekeke ;)

baru 2 hari lepas akak belikan sabriena nie .. dia nak merasa makan .. akak sendiri x pernah makan , belilah ..
dia bg akak dan suami rasa , dia makan 2 .. pastu cakap ..

" biasa je rasa dia ibu .. " ekkeke kann ;)

LYAfrina said...

rehat bersama kit kat ;-)

deq's qienz said...

sedapnya tgk khalish mkn..terigin pulok sy..hehee

intanfirdaus247 said...

alala comelnya khalish ngah makan kit kat yer

wan nurul hezrina abd halim said...

nak sikittt