Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, May 07, 2013

Kreativiti Perang Bendera PRU13


Walaupun PRU13 dah pun melabuhkan tirainya Ahad lepas tapi bahangnya masih lagi terasa kan..Pada tahun ni M tengok perang bendera memang hangat tau..Masing2 nak menunjukkan kreativiti merekabentuk pelbagai objek yang unik2 gitew.. 


Jom layan pict2 yang M dah snap..tapi ni cuma sebahagian ja tau..banyak lagi yang M tengok tapi tak sempat nak snap2 -.- 










Amacam kreatif tak?

33 jejari yang tajam menaip:

Cikda said...

haha.. memang kreatif.. kadang bila terpandang banner2 diarang ni boleh gelak sendiri..

Deqla Manjew said...

hahaha..cincin rosmah 24 juta tu yg tak menahan tu.. mcm2...

aTieYusof Family said...

Memang kreatif...
paling kreatif & lawak cincin Rosmah tu..kihkih:)

kayyana said...

hahahaha... yg tak tahan cincin rosmah tu hah.. aduhaii...

Cho Zila said...

tak suka yang provokasi tu...

eima said...

sebelum bubar parlimen kat belah sg ulan pahang ke kemaman dah kreatif dah ..hahahha lg dasat tu

Kesuma Angsana said...

mg kreatif sungguh lah kan !

Myra Jay said...

Hheheee, memang kreatip ;D

are_lin@yu said...

wahh meraih eh langkawi kalah perlis gini..hihi

Aine Ainun said...

tu la org kata...semangat mcm nak raya..mmg kretif...

kan bagus, kalo semua sepakat..
takmO gaduh2 kan

Hatimi Tahirruddin said...

mmg kreatif....

boni kacak said...

memang betul-betul kreatif..hehehe

Mama Adam said...

betul2... kelakar yang pasal cincin tu. nasib x tulis menabung dari kecil =)

Si Matatajam said...

@eima: sama la kat sini Eima..cuma M ja yg terlambat hapdet kat sini..hi hi...

Si Matatajam said...

Ramai betoi minat ngan Cinin Rosmah tu yek ^_^

hazwan hairy said...

yg xleh blah cincin rosamah mcm xde modal lain..haha..xbyk mnbaca la tu..kesian..haha...kreatif :-)

PuanZaniff said...

mmg kreatif hbis..hihi..

Cik Nur™ said...

hahaha..cincin yg tak menahan tu...
betoi2 keretiplah depa ni..

IntaNBerliaN said...

hehhe mmg kreatip ni

intanfirdaus247 said...

ekekekek..kretip sungguh diaorang nih

jaakechik said...

sama la kat kelntan ni kak M, mcm bentuk ada.... kapal, jet, roket, basikal, kereta kebal. cuma 1 jer yg jaa belum jumpa. yg cincin rosmah kat atas tu... muahahaha... kreatif!!

LYAfrina said...

hehe.. yang tak tahan tu cincin rosmah la..

QasehnyaRania said...

mmg kratip/
su balk kedah hari tu kat area gurun ada heliopter, keta kebal, rocket.
dacing.. mmg kreatip :)

Nisah Idham said...

kak, aritu kat jalan sg menghulu tu pun cantik gak, replika lembu. huhu motif lembu tu nisah tak pasti, tp comel la. lembu kena tambat hidung miahahhaha

baby comel said...

mmg kreatif depa-depa ni :)

Riedaffya ibrahim said...

derang ni mmg kreatif kan..

Cinta Misteri said...

hahahaha...mcm2 ragam kan. skang kena bukak balik kalu tk kena saman.

tak tahan tengok cincin kak ros

kinara kinatara said...

tersangatlah kretive tu kak..:)


macam macamsekarang nie kan..huhu

wan nurul hezrina abd halim said...

cincin rosmah 24 juta?hahaha

Mrs Velentine said...

terbaeklah...

Mia Liana said...

macam2.. kat sini pun meriah juga...

deq's qienz said...

mcm² diorg buat kan..meriah betul pru aritu..hehee sabo jelah

Eca Dwinky Asha said...

xmenahan cincin rosmah..hahaha