Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, April 30, 2013

Happy Belated Birthday My Dear Friends


Firstly, nak mohon maaf bebanyak daripada kengkawan GSF sebab M terlambat nak up entry besday untuk hangpa...

Sanah Helwah untuk Miss Banu (23 April) & Wan Nurul Hezrina (29 April) 

M doakan:

Semoga dipanjangkan usia
Di murahkan rezeki
Dipermudahkan segala urusan
Di berikan kesihatan yang baik
Bahagia bersama keluarga tersayang


Special for Miss Banu


&

Special for Wan Nurul Hezrina



Hope hangpa suka naaaa..Sori la M kidnap pict kengkawan w/o permission..

Wassalam




15 jejari yang tajam menaip:

Tihara said...

happy birthday semuaa :)

Kuazue Mohd said...

wah...selamat hari besaq semua noooo!!!

ezyra daniel said...

happy belated birthday to her hhuhu

eita said...

selamat hari lahir untuk mereka berdua

Ena's Stories said...

hepi besday juga tuk Miss Banu dan Wan Nurul Hezrina..moga kalian semakin ceria dan bahgia dalam menempuh kehidupan seharian...

Cik Nur™ said...

HBB Miss Banu dan Nurul.. :)

BaNu Syah said...

thanks kak M..hehe comeynyer gmbr tu hihi TQ

Jemarisuri said...

selamat hari lahir utk mrk berdua...

Hatimi Tahirruddin said...

happy birthday kpd mereka berdua... :)

BUNDA a.k.a KN said...

hepy besday untuk mereka berdua...

Etuza Ezawarna said...

happy birthday kepada kedua2nya ya

Che Rosliza Che Mat said...

happy birthday buat mereka...

Deqla Manjew said...

hbb buat mereka... ;)

wan nurul hezrina abd halim said...

ya Allah bz sungguh nurul sampai lama tak bertandang..m,nurul save ek gambar tuh..comel gila m bikin=)terharu..tq taw dear

deq's qienz said...

dq baru je up n3 HBB tuk diorg..mklumla dah lama myepi blog..