Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, July 17, 2013

WW: Khalish The Tigger

16 jejari yang tajam menaip:

izan mama mia said...

aaaauuummmm

Deqla Manjew said...

anak sape la niii hensem sgt!!! kalo deqla ada anak mmg cop dah khalish ni buat menantu.. hihi..

Ratu Hatiku said...

Hensemnya dia bergaya dgn spek mata htm tu.. :D

intanfirdaus247 said...

alolo tomeinyaaaa

Myra Jay said...

Comel.. ehhh!! ensem :D

Chic Na said...

comel sangat lah tigger ni.. hihi..

Cik Nur™ said...

hari tu angry bird yea..
ni tiger lak..heheh

Mrs Velentine said...

comel

Masha Meisters said...

ala...tak takutla tengok rimau ni...hek3

hainom OKje said...

Ngaummm... Hehe

Sayangku Zie said...

Comel lah abang khalis ni

mama3heroo said...

salam jumaat mm

Nora Karim said...

hensemnya dia... :D

Cik Aini said...

mcm2 la Khalish..
aritu baju lain ni baju lain plak.Khalish..Khalish

Kesuma Angsana said...

hehehe bukan main lagi !

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

comey comey comey