Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, July 31, 2013

WW: Ada Gaya Model Tak?

Salam Ramadhan to all my friends & readers..



Khalish ni memang suka posing depan kamera  ^_^

Wassalam

27 jejari yang tajam menaip:

Aisy Nasiha said...

Pandai posing....

Acik Erna said...

memang ada gaya model khalish ni

Deqla Manjew said...

HAHAHAHA.. layak dah jadi model kacak lagi bergaya.. pic no 2 yg tak menahan...ala2 kak ton.. boleh gitu? hahaha..

Wak Gelas™ said...

dah makin encem anak bujang mak tu kanns.,ehHee

Rosmiza Ali said...

Amboi, bukan main lagi Khalish posing.. =)

eima said...

ni kat mana ni ... tak penah lagi aku sampai

lelamaisara said...

wah memang ade gaye2 model ni..;)

PuanZaniff said...

khalish posing smbil wt muka comel..hihi

Sayangku Zie said...

encemnya... leh jadi model... kat mana gambar lang ni.. macam baru ja..

JunAina said...

Besar2 nanti boleh jadi model kacak. Happy ja dia bergambar.

boni kacak said...

lepas ni ajar dia buat gaya macho pulak..hehehe

Riedaffya ibrahim said...

comei khalish pose...kalo depan aunty ni..mau ku cubit2..

Ain Syafieqa said...

kiutnye posing.hehe...

Kisah Si Dairy said...

pandainya dia berposing yerk...

eita said...

waduh..waduh......hebat tu gaya model

Masha Meisters said...

hehehe...nak bagi muka depan paper esok ni...model hape ek? nanti balik masha pikir...hehe

E'in said...

amboi kemain khalish... dh mcm ein nie gile kamera... hihi

Cik Nur™ said...

hehehe..comei. :)

Ein Makrai... said...

posing sugguh nyer....mari follow blog saya....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

comeynyerrr khalish rindu ngan dia hehe

Cik Aini said...

peace....
gendu Khalishhhhh tau

Mieya Atiera said...

Wahhh... kemain lagi posing. Boleh upah jadi model nie.

Myra Jay said...

Amboi kemain lagi posing sakan :D
Comell :D

LYAfrina said...

waaa... gaya aaron ajisss

Chic Na said...

model cilik nih.. hensem boy.. ;)

QasehnyaRania said...

dah besar ye khalish :)
pandai bergaya pulak tu

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.M..

pandai posing.. bleh jadi model terlaris ni.. encemmmm^^