Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, September 05, 2013

Alahai Cayang Ibu Demam

Assalamualaikum dan salam ukhuwah

Alahai kesian my Khalish dah 3 hari demam.. Doakan Khalish cepat sembuh yek..

33 jejari yang tajam menaip:

Nisah Idham said...

Khalish.. cpt sembuh ye.. mesti dah tak ceria kan..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alahai siannyer khalish...musim sama skang ni kak...moga khalish cpt sembuh yer

Masha Meisters said...

alo...cianyer dye....semoga cepat sembuh ye bucuk

Ibu Lala said...

Alahai siannya. Boleh pulak dia x berbaju tu yr. Moga cepat cepat srmbuh ye.

Chic Na said...

cepat sembuh khalish sayang.. ;)

ain syafieqa said...

please support my new blog.http://whiteroses2013.blogspot.com/2013/09/first-chapter.html

Deqla Manjew said...

alahaii..sayu rasa hati tgk muka khalish..kesian. cpt sembuh ye khalish....

Acik Erna said...

acik doakan khalish cepat sembuh..sian dia

Yumida Huda said...

comelnye dia
moga dia cepat sembuh

done isi tabung nuffnang kat sini :)

Cik Aini said...

aloh siannya dia..dah x aktif la kan..tp dlm demam2 pun mantain comeyy je Khalish ni

nanieybarnieylurviey said...

Cpt2 sembuh hensem boy.. Musim demam kot kak M. Ramai yg besar2 khalish ni demam skg ni

kayyana said...

semoga khalish cepat sembuh ye.. amin

ieda immi said...

alaaa cayunk khalisssh
aunty doakan cepat2 sembuh ..
musim nie dikk
ujan dan panas berganti2 ..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

alahi...siannya.
cepat sembuh yer :)

Aine Ainun said...

Semoga cepat sembuh.mmg risau kalo anak demamkn

Cik Nur™ said...

siannya dia...
semoga cepat sembuh... :)

Tihara said...

moga khalsih cepat sembuh,
lama tak mai sini tau2 dia demam..
tc

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam Kak M..

Sian khalish..musim demam kot sekarang ni kak M..
Semoga cepat sembuh ye khalish

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...si M,

alah kesian nyer dia...khalish moga cepat sembuh nyer dik...

mselim3

PuanZaniff said...

hope khalish cepat sembuh..cian ibu..:)

hazwan hairy said...

alaaa siannya..moga cpt sembuh tau..

Rosmiza Ali said...

Get well soon Khalish..
ZON PERMAISURI CHOMEL

Solehah Shamsuddin said...

Semoga Khalish cepat sembuh.

Cinta Misteri said...

kesiannya khalis.... M, klau boleh mandikn 3x sehari. ada bunga raya, ramas2 dlm air, lumur seliruh badan. lumur air asam jawa pun boleh, tp berbauh skit laaa

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah ahad

khalish cmna kak dh ok belom...sian dia

Wanieys a.k.a IbuQalief said...
This comment has been removed by a blog administrator.
lelamaisara said...

semoga khalish cepat sembuh..alesya pon baru baik demanm kak

izan mama mia said...

mg cepat kbah ye

eima said...

la kesiannye die ... get well soon khalish .. pas dah sehat ni leh mkn laksa kat pdg matsirat lagi ye ....

Mas Zull said...

assalamualaikum M...kesian nyer cepat2 sembuh yer...:)

Si Matatajam said...

Terima Kasih bebanyak pada yang mendoakan Khalish..

Riedaffya ibrahim said...

cepat sembuh ye syg

intanfirdaus247 said...

sedih bila tgk budak budak sakit