Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, September 12, 2013

Happy 5th Birthday Muhammad Naufal Khalish



Ya Allah..... Sekejap rasanya masa ni berlalu, anak yang ku kandungkan, ku lahirkan, ku susukan Dan ku besarkan dengan penuh kasih sayang rupanya dah genap 5 tahun...

Setinggi-tinggi kesyukuran ku panjatkan pada Mu Ya Rabb tuhan sekelian alam kerana mengurniakan Muhammad Naufal Khalish kepada kami berdua... Dia la racun dan dia la penawar... Dia la yang menceriakan..Dia la  buah hati Ibu dan Abah..Dia la pengikat kasih sayang Ibu & Abah... Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...

Semoga anakku membesar menjadi anak yang soleh, anak yang baik hati, anak yang pintar, anak yang sihat, anak yang cergas, anak yang menyayangi Ibu Dan Abah dan menjadi anak yang cemerlang di dunia mahupun di akhirat..Aaaminn Ya Rabbal Alamin ^_^



Special song for u my son

We Love u so much my Sweetheart
Wassalam
p/s: Sesapa yang tak join lagi, jom join mini GA sempena besday Khalish ari ni...
 

16 jejari yang tajam menaip:

Riedaffya ibrahim said...

happy besday naufal khalish...aunty doakan hensem boy ini membesar dengan penuh riang dan dipayungi keredhaan Allah...

wardah said...

Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

Cendol said...

happy birthday khalish,semoga menjadi anak soleh :)

Deqla Manjew said...

happy besday khalish.. comei je khalish.. dah besar... dah 5 tahun dah.. jap je masa berlalu..x sgka bila tgk pic M dgn khalish yg sebelah tu.. (side income tu)

Time Traveller said...

Comey jer Muhammad Naufal Khalish pakai kupiah macam tu.. ada ciri2 bakal ustaz.. mudahan2 amin :D

Tihara said...

selamat hari lahir makcik ucapkan nak, moga jadi anak solehin dan berjaya dunia akhirat..amiin :)

Budak Kampung said...

sanah helwah dear..be a osem muslim n khalifah allah.comel la dia pkai kopiah.encem sgt3..nsb baik kecik lagi.kalau dh besar iman booked dulu la heheh

Cik Nur™ said...

selamat ulangtahun kelahiran Khalish..!!

Moga Khalsih sentiasa dalam lindungan Allah..amin..!

Chic Na said...

Ameeen..

Happy birthday Khalish.. semoga jadi anak soleh utk mama & abah.. makin hencem lah.. ;)

Aine Ainun said...

Hepi bday khalish...=)
Amin...Insyaallah...=)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat hari lahir khalish..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.M..

ensem khalish ni..
;)
alhamdulillah..semoga mmbesar dan menjadi kebanggaan ibuayah ye.. :)

lelamaisara said...

happy birthday khalish...semoga jadi anak yang baik pada ibu dan ayah ye..:)

intanfirdaus247 said...

Happy belated birthday Khalish,,sorry auntie wish lewat..huhuh

Cinta Misteri said...

happy belated birthday lil qhalish. moga membesar jadi anak yg soleh dan berbakti pada mama & papa

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

happy belated besday khalish..moga membesar jd anak soleh yer