Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, September 14, 2013

Giveaway Set Kurus/ Diet Shaklee by Ummuhafiey



Nak join klik pict kat atas ni ok ^_^



p/s: Bab2 kuruihhh ni cepat ja aku join..ha ha ha...doakan M menang tau...




8 jejari yang tajam menaip:

cik kiera said...

GOODLUCK akak :)
dah lame tak singgah blog akak :D

Cik Nur™ said...

semoga berjaya kak.. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck kak m

Cik Aini said...

kekekekee
wish u luck kak M :)

Deqla Manjew said...

good luck M.. deqla x join la kot..hihihi..

Kisah Nenot said...

gud luck dear..jom join ga nie MENANGI WANGG TUNAI
cepat-cepat sebelum 21/9 nie :)

IntaNBerliaN said...

good luck M...

WID2 said...

BW sini dri segmen yang sama...

gd luck^_^

http://nuraizwahdahwan.blogspot.com/2013/09/give-away-set-kurusdiet-shaklee.html