Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, April 09, 2012

Aaron Oh Aaron

M baru ja lepaih tengok Anugerah Bintang Popular 2011 kat TV3 tadi. Banyak  pencalonan yang M teka akan menang menepati jangkaan. Antaranya Aaron Aziz yang meraih anugerah Pelakon Filem Lelaki Popular. Kemenangan Aaron malam ni rasanya memang sudah dijangka oleh ramai pihak. Selain Aaronators (fan club Aaron) pastinya Diyana Halik wife Aaron adalah orang yg paling hepi. Mungkin ramai yang tak tau kesusahan yang diharungi oleh Aaron sekeluarga sebelum mencapai tahap populariti tertinggi yang sememangnya diidam-idamkan oleh retis seMalaysia. Alhamdulillah, sememangnya Allah Maha Pengasih dan Maha Pemurah. Rezeki Aaron mencurah-curah akhir-akhir ni. Berkat kesabaran Diyana yang menjadi 'tulang belakang' Aaron Aziz dan kesetiaan peminat beliau, akhirnya meletakkan Aaron sebagai Bintang Paling Popular pada ABPH 2011. Tahniah Aaron Aziz. M harap Aaron akan tetap humble dan menghargai peminat yang bertungkus lumus mengundi Aaron.


Aaron  & Diyana bersama 2 trofi yg dimenangi Aaron pada ABPH 2011
(photo kredit to Lockerz)


2 jejari yang tajam menaip:

Si Matatajam said...

Dengarnye... Zed Zaidi x puas ati la pulak Si Aaron ni menang. Ishk!!! Macam2 la hai. Dunia retis la kata kan.

9n0L4 said...

aaron hensem dan sweet. hehe.

done white my & hz tours. :)