Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, April 18, 2012

Wordless Wednesday

~~~~~~~~ANY COMMENT~~~~~~~~

14 jejari yang tajam menaip:

Sis AI said...

Hahaha! Serius ada pulau atas ikan? Klu ikan tu tenggelamkn badan dia, tak terkata..

adda syuhada said...

I dah follow..dok fikir2 klu la ikan tu gerak-gerakan badan dia tu..konpem org yg kt pulau tu fikir gempa bumi..

Si Matatajam said...

@Sis Al: tu la sapa suruh wat umah kat situ

Si Matatajam said...

@Adda Syuhada: agaknya la ha ha. Habis pakat lari..

[ Yuyu Atiqa ] said...

unik !!!
by the way, wujud ke?? hehe

cik najiha said...

haha nampak mcm real. atau memang real ? :)

Si Matatajam said...

Kl ada betul mesti gempaq kan

sha my heart said...

Editted! Hehe..

Si Matatajam said...

Semestinya.... Mana nk cr kl betoi ni

Rizq Herinza Syadza said...

Photography plus photoshop tak pernah menghampakan! :)

Teenager Housemaid said...

hehe...:D

mselim3 said...

kalu gambar nie betul...ikan nie x boleh gerak2 tau...nanti kalu x rumah dan orang semuanya jatuh ke laut...heheh
kalu x orang kat atas ingat ader gempa ke aper?...
gitulah gamatnya,,,,heheh

wassalam..

Si Matatajam said...

^_^

dya bunga said...

unik nya pic tu..hihi