Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, April 01, 2012

Pening Kepala

Adoi!!! Sakit kepala dok pikiaq nk bagi lancaq segala urusan pertunangan adik M sok malam . Orang len nk btunang M plak dok pening ha ha... Ni br btnang bab nk kahwin nanti tak tau camna pulak.. Kul 3pg td dah siap wat hantaran untuk cekelat. M gubah Ferrero Roche( betoi dak tah eja tu) lantak lah. Petang ni nak ajak hubby M p cari buah-buahan plak kat pasar malam. M tengok buah-buah kat situ elok2. Dah tu banyak pilihan. Then, mlm ni gubah buah plak. Ala M nak wat simple saja. Bubuh dalam raga hias ngan bunga sudah. Ok kan! Harap-harap semua berjalan ngan elok la...Bak kata lagu Maher Zain,>Insyaallah ....

Ni la  hantaran pertunangan yang M hasilkan (dulang hantaran M sewa je kat butik). Sorry lambat post pict ni. Ada problem skit masa nk upload.


Gubahan ni la yg M paling sayang n puas hati. he he

4 jejari yang tajam menaip:

9n0L4 said...

ade bakat ni. boleh bukak tempahan la kan. hehe.

dEdEQ dE wIshEs said...

SIS PANDAI GUBAH KE ? T LEH LA HERET SIS DTG GANU N TOLONG GUBAHKAN TUK DEQ .. HAHAHA ^_-

wan nurul hezrina said...

wahhh rupanya M nie seorang yang kreatif jugak ek..sib nurul dah kawen kalau tak import M buatkan gubahan.lawatuh..kata m simple tapi mak aii mcm beli kat kedai!

C'Jai said...

Hasil tangan sendiri ke M...berseni tangannya..:)