Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, April 01, 2012

Salam Perkenalan

Assalamualaikum, apa habaq? Mai M nk cerita skit hari ni kat uollss.. Mula-mula M dok pikiaq apa aku nk wat ari ni? Nk tengok tv ank aku memang dh kawai 100% sejak dh besaq ni. Amboi sampai dah xdak peluang M nk jd Queen of the TV dah la ni. Cerita katun kira dh jd bestpren da.... Mula2 dulu susah gak nk terima kenyataan yg takhta dah kena rampas. Tp nk wat camana anak ksayangan la katakan. Terima ja la..... So tot tet kot nu, tot tet kot ni tepikiaq la nak try blogging. Tekan kot nu, Tekan kot ni, akhirnya wujud la Myblog:matatajam ni. M harap lepaih ni ramai yg bminat nk share cerita2 best ngan M. Setakat ni saja la kot untuk 1st post matatajam. Nanti jumpa untuk post yg seterusnya k...

Hope all blogger can accept my blog..TQ

6 jejari yang tajam menaip:

9n0L4 said...

oooo. tu yg bermulanya episod berblog ye. ;)

QasehnyaRania said...

hehe..sbb tv kena control oleh anak.. pn M berblogging la pula...hehe
lps ni kalau khalish pandai bblog pula cmna ..haha

dEdEQ dE wIshEs said...

BESTKAN BERBLOGGING NI .. HEHE .. DEQ PUN MULE3 BLOGGING DLU ASE APE LA AKU NK TULIS .. TP LAME2 TU DA PANDAI LA SIKIT2 .. HAHAHA ..

SELAMAT BERBLOGGING SIS .. NGEE~

*BRU NK KUMEN3 .. JGN MRAH HAA

Unknown said...

Dah dapat tahu kenapa akak start berblogging :)

mummyrinazone beauty said...

satu alasan yang munasabah jugak sbb kenapa M berblogging..tulah anak2 bilah dah besaq mmg depa conqure tb.hoho

insan_marhaen said...

seribu satu macam alasan kita mula terjebak dengan blog kan M..lain org lain pulak puncanya..:)

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers