Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, January 07, 2013

Aksi Khalish Pada Hari Ke3 Di Tadika

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah ^_^





Biar gambar ja la yg bercerita  tentang wajah2 ceria kesayangan hamba ^_^
Published with Blogger-droid v2.0.9

69 jejari yang tajam menaip:

Hatimi Tahirruddin said...

wah khalish dah tak nerves...hehe terbaek la khalish baru macho camni...

Misz Mieza said...

Nampak ceria jer.. Tak meragam ke masa awal2 hantar gi tadika ni ?

ahsfantasy Ryu said...

comel !!

Deqla manjew said...

tgk muka ada sinyum tu mesti la hepi kan skolah.. dh ada kwn tu..kwn baik2 ye khalish.. :)

Kakzakie said...

Aduhai Khalish auntie rasa lega dan sejuk mata memandang. Suka sangat sebab muka Qalish pun dah nampak ceria dan cerdik..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

comel..khalish pakai songkok (",)

kak nora said...

alalaa, comey nyer dia..siap ke sekolah ekk..ceria jer..gud boy :)

mia izzati said...

kejap je kan..dah sekolah..

UmmiAbi said...

Baiknyer dia gi tadika...Muka hepy je... Moga berjaya ye khalish..:)

Mimie said...

cerianya muka diorang

are_lin@yu said...

alahai comelnya khalish geram tgk..

Mrs Velentine said...

alolo..sweetnya

Zie said...

alahai M ,khalish sangat2 chomil... semoga rajin belajar yer sayang..

redza said...

wajah ceria tu mesti gembira sakan tu dpt belajar, ramai kawan

Cik Syida said...

comel.. heheheehe :D

Cik Nur said...

Alooo..geramnya tgk dia..!
Rindu...!

Comel betul dia berkopiah....suci wajahnyaa..! :)

ieda said...

nampak khalish ceria .. alhamdulillah bila anak2 macam nie kan ;) senang ati nak tinggalkan ;)

ieda said...

nampak khalish ceria .. alhamdulillah bila anak2 macam nie kan ;) senang ati nak tinggalkan ;)

mselim3 said...

senyum aje khalish, seronok sebb dapat jumpa ramai kekawan tu...

mselim3

pls: Moga khalish sukses bersekolah...k

P.A. said...

comelnyee die...semoga jadi Ustaz nnt yer :)

boni kacak said...

wah.. makin ceria dia..hehehe

Kesuma Angsana said...

sejuk tgk pic khalish ni

Warna Warni Kehidupan said...

seronoknya dia..

Ena's Palace said...

hehehehe...hepinye dapat gi skola yer

NIA SI DRUMSTICK said...

sonoknye die dah jumpa kwn2 baru tu..

Mas Zull said...

assalamualaikum M...wah dah bersekolah yer...:)

p/s sori yer mama dah betulkn...:)

Nisah Idham said...

ni wajah-wajah seronok ni g sekolah..
semoga khalish menjadi pelajar yang pintar (^_~)

Etuza Ezawarna said...

selamat menempuhi alam prapesekolahan..moga menjadi yang terbaik dan cepat pandai membaca...

hana hadi said...

ibu bapa boleh tunggu kat tadika ek..

deno said...

oloh comelnyaaaa..... selamat belajar ya dik :)

nik ros said...

cerianyer dia. suka pi sekolah la ni..hehe

Chic Na said...

nampak seronok je. encem la khalish pakai songkok. ;)

lelamaisara said...

alolo..tetomei nye khalish ni ha...ritu tak banyak bebual ngan dia...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waa senyum jer dia pergi sekolah.

CikZaniff said...

comelnya Khalish..:)

Tihara said...

comelnya dia dah g sekolah :)

nanieybarnieylurviey said...

Terpancar jelas khalish suke g sekolah :)

لين Si Pipi Merah said...

salam maghrib sis.maghrib2 dtg sini ye. ok kite ABC. ;)

comel je imam muda khalish ni.geram tengok.
teringat lynn masa kecik2 dulu skolah taska first day botol air dengan kasut hilang. :P

hazwan hairy said...

ala comelnya pakai kopiah..

Yana Libra said...

comel khalish~ :)

Jemarisuri said...

kalau senyum camtu..nampaknya ok la tu...hihi

eita said...

suke nyer dia gi sekoloh

eita said...

baru tengok komen yg sulam tu...
maaf ye...

namakhalish tu nak tulis kat mana?..
nak tulis pada bantal ke?
atau nak buat bantal kecik ala2 macam keychain?

kalu free nanti ita buat kan...
free je untuk khalish..xde cas pun

pm kat fb ita ye....
datuk seri eita omar

kinara kinatara said...

kak shu kata imam muda khalish..kina kata.. insyaallah imam besar nie...:)

kinara kinatara said...

kak shu kata imam muda khalish..kina kata.. insyaallah imam besar nie...:)

Mama Adam said...

cerianya khalish. bijak!

TiranaAduka said...

alalalalalalala
Anak ta bru 3 tahun lebih.hehehe

CeqGu said...

nampak dia happy pi skool...syabbass betthaa

nadia said...

kak m tau takkk, muka khalishhh sangatttt menenangkan. macam ada aura sejukkkkkk gituew.

TiranaAduka said...

uiks!
Lawatan trafik lalu lintas lapang sis MT.

wan nurul hezrina abd halim said...

alahai sejuknyer mata memandang=)

Nyue said...

semakin encem putera ibu M ni..hehehhee...


khalish belajar baik2 noo

Sue-Rya Qistina said...

hehehehe..siyes comel! rase nak cubit je pipi tu :D

intanfirdaus247 said...

alolo comelnya diaaaaaaa..khalish pakai kopiah sangat comel laaaa

fieda said...

dia seronok la tu..

fieda said...

dia seronok la tu..

afzalsukasuki said...

amboi comey :D gembira kemain saya tgk, dapat kawan baru gamaknya :D

BaNu Syah said...

comelnyerrrrrr....

Riedaffya ibrahim said...

comei nye khalish ngan kupiah..jd anak soleh ye khalish..

LYAfrina said...

dari muka dia dah tahu mesti dia seronok ke sekolah.. belajor rajin2 ye

shidaR said...

ewahhh syok jer dia hehee..bagus2 :)

Cik Aini said...

Allah comelnya dia..
belajar rajin2 ye Khalish..jgn buli ibu sgt tau..hihihi

sHaRiNa eLyaNa said...

alalala..comel ja dia hehe

sHaRiNa eLyaNa said...

churp2 ja muncul haha

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

hehe dah de kawan khalish ni, n nmpak cm seronok die, syukurlah

Dayana Bahar said...

senyum je khalish pi sekolah.. dah sesuai n jumpa kawan baru. seronoklah dia

dya bunga said...

khalish nmpak seronok..belajar rajin2 ye khalish

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comeynya khalish...ceria jer dia

9n0L4 said...

bermule sesi bayor hutang bw. hehe. hai khalish. :)