Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, January 19, 2013

Terima Kasih Kawan ^_^


Assalamualaikum dan Salam Ukhuwah

Hari ni M nak update pasai hadiah yang M terima..Maaf na kengkawan M lambat hapdet sebab masalah tenet yang tak dapat dielakkan..

Firstly, M terima hadiah besday daripada Cik Na..Ratu cekelat GSF
Comel kan pouch ni..bleh isi mekap, hp & sebagainya tau.Ada trademark M lagi.saya suka.saya suka.
Tq Cik Na..Cayang Cik Na sendat2.. Hi hi


Secondly, hadiah nun jauh dari Sabah tau..Ni hadiah besday daripada Miss Velentine @ MV
Coin pouch yg cute dan unik ni sayang sangat nak guna..M simpan baik2 dalam kotak khas hadiah2 yang M terima dari rakan blogger..Terima kasih yek MV..Sayang MV ketat2.. Hu hu..



Dah akhir sekali M terima hadiah dari Leeza pemilik blog http://www.santaileeza.com/
Hadiah ni M dapat sebab M Pengomen tegar blog Leeza..Tq so much Leeza..


Ahamdulillah...terharu dan bertuah sangat M bila dapat hadiah daripada ke kengkawan semua..Sayang hangpa sesangat tau..Mmmuaaahhh..

Wassalam


ENTRY AUTO PUBLISH



43 jejari yang tajam menaip:

Nyue said...

WAHHH..KAK M dpt bnyk hadiah...congratz..hehehe....

Remy hazza said...

tahniah kak...
sweet2 semuanya.....

ezyra daniel said...

murah rezeki dia ya..byk dpt hadiah hehe

Cik Nur said...

murahnya rezeki akk..
alhamdulillah... :)

sayang akak sendat2 juga. :)

MystoryPic said...

waaaa.... bestnya dapat hadiah

Cinta Misteri said...

semua syg kan M. kalau kita hargai org, org lain akan lebih menghargai kita. M mmg tak dinafikan kawan yg setia di alam maya ni..

Cinta Misteri said...

Owhhh ya. CiM pown ada kirimkan sesuatu melalui skynet semalam. harap sudi menerimanya :)

Tihara said...

Cumel2 hadiahnya...line akak pun still k.o sad2

Cikgu Ma said...

bestnya kak...dapat hadiah...

tukar header yea...santek ^_^

Etuza Ezawarna said...

tahniah dapat banyak hadiah...

hazwan hairy said...

wahh sama yg leeza pnya..hihi..tahniah kak :-)

kinara kinatara said...

wah banyaknya:)

suka2..

Nastyna said...

congrats, murah rezeki. I suka jugak barang2 cute cute ni. Boleh tak nak buat tak malu minta dorang?hihihi

CeqGu said...

bertuah sungguh m ni ^_^

Hatimi Tahirruddin said...

wah 3 in 1 ni...hehe...apa2 pun tahniah...syoknya bila dapat hadiah dari rakan2 blogger...:)

NIA SI DRUMSTICK said...

wahh..dapat hadiahh...=)

Jemarisuri said...

best2...hepi blogging M...

Myra Jay said...

Seronoknya bila dapat hadiah dari rakan blogger ni kan kak :)

Myra Jay said...

Myra ari kamis ni insyaAllah akan ke Lgkawi, nanti sempat kita jumpa na, boleh? :)

Ni no tpon 0124353088

kak nora said...

amboi..syoknyer dapat hadiah noo..

Sally Yatiey said...

Banyaknya hadiah.. :D hee

Mama Adam said...

cantik!

Cik Aini said...

entry autopublish..
sekian.hahaha lg sawan la akak ai nih lg xdpat bertenet.hehehehe

tahniah ye kak..simpan baik2 suma tu kenangan :)

are_lin@yu said...

sweetnya hadih2 k.m dpt ;)

Shida Radzuan said...

tahniah kak M
shida dapt juga dr leeza :)

Mimi Azirah said...

tahniah kak M

Cik Nur said...

Nur rasakan, nur dah komen entry ni..
rasanyalah..nur pun dah lupa..huhuhu

wan nurul hezrina abd halim said...

tahniah m=)makin banyak hadiah dapat tandanya kita makin org sayang..hehehe

Deqla manjew said...

wahh dpt hadiah besday.. jadik malu sendiri sbb x bg hadiah.. emm.. utk tahun ni ingt nk bg la hadiah besday utk GSF... good idea jugak tu kan.. :)

Mrs Velentine said...

sama2 Kak M....harap kak suka..

Mohd Selim Zainal said...

Banyak nya hadiah M dapat dari kekawan...heheh

mselim3

nanieybarnieylurviey said...

Comey2 semua nye :)

Riedaffya ibrahim said...

seronok dpt hadiah kan..belog M da wajah baru kan...cantik lg..

Nisah Idham said...

ermmm seronok akak dpt hadiah !!

bolehlah tambah collection.. hehe sesekali rindu bole tengok2 balik kan....

Fieda Rafli said...

Tahniah M..

Deq's Qienz said...

murahh rezeki kak m..tahniahh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah kak m..murah rezeki kiut miut hadiah2 tu

Mimie Najib said...

waa..bestnya dapat gift..walaupun biasa2 je..besar nilainya tu.. :)

intanfirdaus247 said...

tahniah m..cantik2 belaka..M, cikna lama menghilang..rindu la kat dia..:(

Dayana Bahar said...

Tahniah... banyak hadiah.. murah rezeki

Chic Na said...

sayang pun ada sendat2. ingatkan baju je. hihi.. sayang kak m jugak. yg huruf M tu cikna buat sendiri tau. ;)

Remy hazza said...

tahniah kak M....

9n0L4 said...

wahwah. comel comel sume hadiah kak m. ;)