Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, January 08, 2013

Jubah Abaya Dubai Giveaway

Nak Jubah dari Dubai? Ha! Tunggu apa lagi cepat klik banner ni.. Sampai 15 Januari 2013 ja tau




36 jejari yang tajam menaip:

nanieybarnieylurviey said...

Cantik!!! :) lwt singgah ari ni..

Hatimi Tahirruddin said...

wah hadiah jubah ke? lumayan GA ni

umialya said...

Good Luck M

umialya said...

Good Luck M

Mrs Velentine said...

Good luck

Mrs Velentine said...

Good luck

Cik Ain said...

wo0o0o..giler cantikk..good luck )

Mimie said...

gud luck...nti nk try jugak la

Chic Na said...

good luck kak.

mydeals satu! :)

Tihara said...

good luck M..teringin nak join ni :)

intanfirdaus247 said...

good luck M!

Cik Nur said...

semoga berjaya kak..!

eita said...

macam menarik je ni

Khairani Bahaudin said...

good luck dear.
jemput datang blog akak ye

REDCOMEL

shidaR said...

wahh kalau dpat best tu kan kak M :)

hazwan hairy said...

gudluck akak :-)

Solehah Shamsuddin said...

goodluck akak :)

NIA SI DRUMSTICK said...

akak..nak wish ni..selamat hari jadi..eheheh..semoga pjg umo..murah rezeki..

Cik Aini said...

gud luck sis =)

baby comel said...

Gudluck kak M.. Jubah dubai tu :)
Hapy besday kak M

Mama Adam said...

shopping!!!

Deqla manjew said...

moga dpt jubah abaya yg diidami tu yer.. =)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat bersegmen :)

dekdaa said...

Waaaa kiutnya ;-)

are_lin@yu said...

cantiknya..gudluck k.m ;)

QasehnyaRania said...

good luck M

aTieYusof Family said...

Good Luck M...
best klu dpt jubah free...:)

nik ros said...

cantik2 semua jubah dan abaya...good luck yea

LYAfrina said...

gud luck M

sHaRiNa eLyaNa said...

ctknya jubah tu..gud luck ya

Yana Libra said...

good luck kak~ :)

TiranaAduka said...

lawatan malm sis mata tajam

Diera Tekikushika said...

wow. ada masa n kalo rajin nk join lah! hehe

Dayana Bahar said...

semoga ada rezeki m

dya bunga said...

good luck

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck kak