Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, June 20, 2012

Wordless Wednesday

Subhanallah Hebatnya Ciptaan Allah - Iguazu Falls, Brazil
  kredit to : http://www.facebook.com/noicantbelieveit



21 jejari yang tajam menaip:

Arina Shamsul said...

subhanallah,alhamdulillah,allah hu akhbar..cantiknya..ciptaan ALLAH tiada tandingannya


harus juga dipuji yang buat jambatan itu..ngeee..

ieedaz @ mama_isha said...

memang cantek sgt! sungguh besar kuasa Allah...subhanallah..

Wanieys said...

subhanallah indahnya ciptaan ALLAH S.W.T

are_lin@yu said...

subhanaallah..macam mana blh trcipta jmbtan tu plk..huhu..

Cik Nur said...

SubhanaALLAH.. mcm lukisan je kan..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

Subhanallah. Allah Maha Pencipta.

Cik Aini Lavender's said...

subhanallah..
ciptaan Allah kan,siapalah kita nk menyangkalnya

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Subhanallah... memang cantik!. Rasa nak mandi je kat situ.

Masha Meisters said...

masyaallah...im spechless kak M

Nyue said...

Ya Allah...cantiknya...ala cm lukisan dah :)

izan mama mia said...

kalau saya sure tak pergi situ...cantik tapi takut..sgt laju airnya nampak..

cendol said...

subhanAllah..mmg cantikk !!
oh ye, M,thanks kelik ye..Cendol pn dah kelik M punya iklan ye.. :)

Chic Na said...

subhanallah. besarnya kuasa Allah. :)

Deq's Qienz said...

cantek alam ciptaan Tuhan :)

IntaNBerliaN said...

Ya Allah... sangat2 cantik :-)

Yana Libra said...

subhanallah~ :)

|shuhadaothman|TM said...

Subhanallah. Hebat ciptaan Allah. Cantik :)

ameerul ashraf said...

Subhanallah! kalau yang ni memang berderau darah dok kat ctu..

Deqla manjew said...

kejadian Allah la yg paling indah..Allahuakbar!

Solehah Shamsuddin said...

bia btl kt situ da jmbatan yg org len leh tgk air terjun ni.masya-Allah

9n0L4 said...

huhu. cantik yg menakutkan. harapnye tiang jmbtn tu kukuh la. ;)