Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, June 20, 2012

Wordless Wednesday





Any Comment??

Kredit to:  http://www.facebook.com/noicantbelieveit



24 jejari yang tajam menaip:

Miss BaNu said...

hahaha takut tengok...mmg i cannot believe laa hehe

are_lin@yu said...

nak komen,kreatif!!hehe

izan mama mia said...

no komen..

Cik Nur said...

gambar kedua tu, seriau nur tengok..huhuhu

Chic Na said...

amazing! :)

Cik Aini Lavender's said...

haish
rs nk naik bgunan tu pun seram lah M..cam nk tetungging je.hahaha

~Sweet Honesty~ said...

kreatif.. tak sanggup rasanya lalu bwh tu..dibuatnya runtuh..mampuss makkk..hohoho

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Wahh...cantiknyer!bangunan tuh mcm nak terbang je Ym nengok, ekeke. Thanks taw boh YM dlm Bloglist...(^_^)Syg M!:)

Deq's Qienz said...

manusia bgitu kreatif..

Wanieys said...

kreatif...mcm2 sungguh depa reka hihihihi

IntaNBerliaN said...

uniknya bangunan2 ni... :-)

Shahriah Abdullah Novelis said...

CM terbalik2 nak tengok gambar ni hehe

cendol said...

waahh awesome nye! tapi takot lalu bawah bangunan..bengkok bengkok mcm nak roboh haha
oh yee,M baru join heartbeat ye?hehe Cendol dtg kelik ye :D

Yana Libra said...

manarik..hehe~

Masha Meisters said...

arghhhh...apakah ini...pusing kepalaku...huahua

CikMai said...

kreatif, pelik , dan nampak semak. mai lg suka simple dan esklusif.

ameerul ashraf said...

waaa... menakutkan pon ade!
tapi sangat unik la.

|shuhadaothman|TM said...

nampak real. hehe. kreatip betul :D

لين Si Pipi Merah said...

seriauu,, klu ada bangunan mcm nie kat tempat lynn...nak dok umah lahh takmau p mana2.. :P

Deqla manjew said...

gmbr apa ni? alaa... x pat tgk la...haihh.. sabor je la ngn tenet kat opis ni..

Solehah Shamsuddin said...

erkk ktne ni?seram je ble tgk banggunan cmni

Adylia Qarissa said...

confirm dkna tak kan keje kat bangunan nie ;p

9n0L4 said...

mak aihhhh. melentik pulak bangunan ni. hehe.

Dieyna said...

mcm mne nk duk dlm tu eik... huhu