Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, April 11, 2013

Giveaway Perfume by maszmadi.blogspot.com


Klik banner kalau nak join

syarat sangat mudah :
 1. terbuka kepada pemilik blog yang ada alamat di Malaysia.
2. buat entry dengan tajuk "Giveaway Perfume by maszmadi.blogspot.com", link ke entry ini.
3. tinggalkan link entry kengkawan kat kotak komen ye.
4. selesai.

hadiah :
tentulah perfume kan..... 
sebanyak 5 perfume akan diberi kepada kengkawan yang bertuah yang ditaja khas oleh houseofdiza.blogspot.com

pemenang :
pemenang akan dipilih secara undian.....
keputusan akan dimaklumkan paling awal adalah pada 16.04.2013.....
inshaa Allah

tarikh GA:
08.04.2013 - 14.04.2013 (jam 2400)

Jom join ramai2 ^_^

Wassalam

48 jejari yang tajam menaip:

zaxx said...

selamat bersegmen.:)

Jemarisuri said...

gud luck M..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat bersegmen kak M :)
good luck..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat bersegmen kak M
good luck... :)

Chic Na said...

good luck kak.

shopping olay, sharp & hi shop. ;)

Deqla Manjew said...

rajinnye join GA.. moga murah rezeki M... ;)

are_lin@yu said...

gudluck k.m ;-)

KesumaMaruku SueQistina said...

Salam singgah pagi. Selamat bersegmen & moga berjaya

wan nurul hezrina abd halim said...

wahhhh harus koin ni m..ti petang nak join..tak leh jadi mana tau menang minyak wangi..huhu

Mrs Velentine said...

good luck kak M...

Kesuma Angsana said...

gd luck M

Riedaffya ibrahim said...

gud luck

adzairdawati makdara said...

all the bestttttttttttttttt

lelamaisara said...

good luck kak M...

boni kacak said...

menarik GA ni... hehe

N.Aima K said...

selamat bersegmen!!

BUNDA a.k.a KN said...

semuga berjaya..

Ratu Hatiku said...

Good luck ya.. :)

maszmadi said...

tuan tanah datang menjenguk, thanx join.....
good luck yer.....

BaNu Syah said...

good luck kak M..

Yana Libra said...

good luck kak~ :)

Jemarisuri said...

gud luck M..
best jugak GA ni kan..

Tihara said...

good luck M..BEST JUGAK NI :)

Tihara said...

dan klik dugro utk khalish :)

Diari Si Froggie said...

Good luck kak.. ada rezeki dapat perfume :) wangi gitu. hehe.

Cik Nur™ said...

semoga berjaya kak M...

Hatimi Tahirruddin said...

selamat bersegmen... :)

Rosmiza Ali said...

Interesting nih! Nak try lah! Hehe.. =) Oh, gudluck dear! ^_~

LYAfrina said...

gud luck

Solehah Shamsuddin said...

Wah banyaknya perfume. nk join japgi.hehe

izan mama mia said...

mg bertuah nnt m

tenku butang said...

good luck dear! he3.. singgahbalas dari blog http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Cik Aini said...

wish u luck kak :)

Busyra Bt Takiyudin said...

gud luck.. :)

boni kacak said...

good luck tau...

Mohd Selim Zainal said...

selamat bersegmen si M.... moga dapat tambah kenalan k....

mselim3

Che Rosliza Che Mat said...

Good kuck m....akak terasa nak join jugaklah hihihi

Umira Morad said...

maksu..yg ni ka..xpa la..dh lewat nak join pon..mira bg maksu jer la menang hadiah tu..hihi..

Umira Morad said...

maksu..yg ni ker...xpe la..xsemapt dah nk join pon..bg maksu jer la yg menang hadiah tu..:)

Anonymous said...

maksu..yg ni ker...xpe la..xsemapt dah nk join pon..bg maksu jer la yg menang hadiah tu..:)

Umira Morad said...

maksu..yg ni ker...xpe la..xsemapt dah nk join pon..bg maksu jer la yg menang hadiah tu..:)

Khairun Solehah said...

Good luck :)

Remy hazza said...

semoga berjaya kak M.....

Etuza Ezawarna said...

semoga dimurahkan rezeki..

Etuza Ezawarna said...

GSF dalam bloglist takkan padam tu...

Mrs Velentine said...

good luck kak M

sHaRiNa eLyaNa said...

gud luckk

P#eoniX said...

wah!!!tahniah!!!sis dapat hadiah perfume lah!!!heheheh....