Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, April 17, 2013

WW: Angry Bird Cake


Special for my little ensem boy (^_^)


Published with Blogger-droid v2.0.10

27 jejari yang tajam menaip:

izan mama mia said...

wah...kek...sedapnyer...

Che Rosliza Che Mat said...

cantik kek angry bird...

umi alya said...

sedapnya kek tu.. (tp akak tak gitu gemar kaler yg berwarna warni..)

P#eoniX said...

waduh!!!angry bird lagik tuh!!!!ohsem kek tuh...hajidi ke??happy belate bufday!!!ngeee...

Chic Na said...

mesti sayang nak makan tang angry bird tu. hehehe.. nak sikit.

hi-shop & digi utk akak.

eita said...

waaaaa....sedap nyer

zaxx said...

kek tu menggiurkan hihihi

Aisy Nasiha said...

Wah..lawa kek si ensem boy ni.. Nk mitak sikit boleh?

hana hadi said...

xhabis tuu.. bagi hana sikit. hehe

aReLaN said...

untungla dia dapat kek angry bird.huhuhu

Cik Nur™ said...

cantikk..mesti tuan putera tu suka sangat2 kan... :)

Riedaffya ibrahim said...

ensem kek ni cam tuan dia la..

KesumaMaruku SueQistina said...

cantiknyer!

Deqla Manjew said...

amboiii...comelnye.. suka la tu putera adui.. hihihi...

mama3heroo said...

besar&tinggi kek tu..memang puas kalo dpt mkn..

Cho Zila said...

dapat kek jangan angry2 ok....

AyueJean AJ said...

Amboih kek.....
Bukan main angry bird lagi..

Remy hazza said...

sungguh angry kek tu kak......

Hatimi Tahirruddin said...

wah best la khalish dapat kek angry bird...

ros_reeza said...

nak rasa sikit, boleh tak... hihii

Mrs Velentine said...

comelnya

wan nurul hezrina abd halim said...

Cepat khalish potong bg untie cket.

Sally Yatiey said...

Sedappppnya ;)

Cik Aini said...

hamboiiii
sedap n cantik..suka la Khalish nti :
)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wah cantiknye kek =)

Shida Radzuan said...

saye de nmpk kak kedai kek ..kek mcm ni kak comel :)

9n0L4 said...

mak oiii. tinggi nye kek die. nmpk sedap kak. :)