Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, April 10, 2013

Khalish VS Kit Kat

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah ^_^

M rasa mesti ramai yang suka makan Kit Kat kan.. Khalish ni memang pantang nampak Kit Kat mesti nak sambaq..semalam masa pi shopping barang2 dapoq, sempat lagi disambaqnya Kit Kat Chunky masa Abah Khalish dok bayaq kat kaunter...

Selain Kit Kat yang kecik2 tu, Kit Kat Chunky ni antara feberet Khalish..

Tengok tu baik punya layan, Ibu snap2 pict dia pun tak perasan -.-

Tapi, M tetap control pengambilan makanan manis2 camni..tak baik untuk Khalish...

Wassalam

27 jejari yang tajam menaip:

Mas Zull said...

assalamualaikum M...sedapnya makan aiskrim tu..;)

Tihara said...

kit kat cedap kan khalish :)

Tihara said...

jentik sunsilk ;)

dya bunga said...

amboi..khusyuknya khalish mkn..tau lah sdp..hihi

adda syuhada said...

wowww kit kat tu peberet anak saya jgk..

Cik Nur™ said...

Kita samalah dik...
Kaklong pun suka kit kat jugak.. :)

~omak Aii~ said...

nice blog... btw, mohon pautkan blog sy disini ya

http://kongsihal.blogspot.com/

blog tn/pn/cik dah pun sy pautkan disana.. tq!

Chic Na said...

bukan je khalish, cikna pun suka ni. kak. hehe..

jaakechik said...

khalish makan sambil control hensem tu...hehehehe... bestnya 'berehat bersama kit kat!' hehehehe...

P#eoniX said...

berehat sebentar bersama-sama kit kat...wakakaka!!!dah macam iklan plak...hehehehe...

Cho Zila said...

kit kat dulu2 murahjer sekarangni mahal gak.. ehmmmm memang layanler berehat bersama kit kat ni...

Deqla Manjew said...

jgn kata bebudak, jgn kata khalish.. deqla pun suka..kohkohkoh... ;p

wan nurul hezrina abd halim said...

khalishh...bak mai cket kalau tak takmo kawan..sambil buat muka huduh n mata kelip2..hahaha

Kesuma Angsana said...

hehehe KA pun suka !

Mrs Velentine said...

MV suka makan kit kat kak..nampaknya kita boleh geng yea khalish

lelamaisara said...

nak cikit boleh ke khalish....:)

N.Aima K said...

sllnya saya yg makan ni hahaha

Yana Libra said...

sedapnye dia makan..huhu~ :)

Hatimi Tahirruddin said...

wah khusyuk dia layan kitkat tu...hihihi

LYAfrina said...

sama cama sya suka mcm coklat

izan mama mia said...

amboih khalish nnt pas makan jgn lupa gosok gg tau

Cik Aini said...

hadoiiii
bkn Khalish je kak,yg tua ni pun suka gak.hahahaaa

Mohd Selim Zainal said...

wah...khalish makan kit kat lah... kena mintak sikit nie..mana boleh jadi nie...mselim3 dah kecur nie...

mselim3

pls:yum,,,,yum...

nanieybarnieylurviey said...

Xpe. Kadang budak nk rasa jgk benda2 mcm ni. Yg penting kawal. Bagus Kak M :)
Khalish asyil betul mam kit kat tu.

Remy hazza said...

lama tak tgk khalish..... miss u khalish!

sHaRiNa eLyaNa said...

yummy sdpnya..

done olay

9n0L4 said...

jaa suke yg kontot tu. senang sikit nk mkn. :)