Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, April 29, 2013

Hadiah Lagiiii ^_^

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah 

Hari  ni nak cerita ngan hangpa semua hadiah yang M dapat dalam bulan April ni, pemberian rakan blogger T_T terharu tau..

Firstly, M terima hadiah dari Jemari Suri sebab M jadi pengomen tegar blog JS.

Penanda buku special hasil tangan JS sendiri..kreatifnya JS..Tq yek JS 

Second, M terima hadiah dari blogger Maszmadi sebab M menang GA Perfume yang beliau anjurkan awal bulan ni...Tq so much akak penganjur...

Hadiahnya opkoz la perfume kan...uniknya perfume ni dalam botol bentuk pen gitu...mudah nak bawak pi mana2,M pilih Clinique Happy..Wangi tau.Sesapa yang teringin perfume ni bleh la terjah kat SINI.


Lastly, M terima pengkhabaran gembira dari rakan2 blogger yang ziarah sini dan ucap tahniah sebab menang Segmen Hazwan Hairy..Hadiahnya>>>>> Top Up 5 hengget...Tq yek Hairy

Alhamdulillah....Syukur pada Allah atas limpahan rezekiNya selama ni..


Wassalam

20 jejari yang tajam menaip:

:: Mrs.Eady :: said...

tahniah!

Deqla Manjew said...

happy kan dpt hadiah.. lg2 dari blogger..tahniah M.. =)

Sue-Rya Qistina said...

murahnya rezeki. tahniah mai!

Ibu Lala said...

Dah lama kiter x dapat adiah. Syoknye...

the malay male said...

murah rezeki

hana hadi said...

hana ingat pen dakwat cair.. hati2. nnt ada org nak pinjam pen kita terbagi pen perfume ni plak. hehe

Ratu Hatiku said...

bestnya..tahniah. :)

Acik Erna said...

murah rezeki M

Mrs Velentine said...

tahniah kak..MV klik2

Nisah Idham said...

Salam akak..
tahniah kak, pas ni bole lah berwangi-wangi ye. hehe

iu-hazirah said...

tahniah...

Z ie said...

wah best dapat hadiah...

Tihara said...

ALHAMDULILLAH rezeki berblogging ni M :)

Mas Zull said...

assalamualaikum M....seronoknya dapat hadiah lagi...:)

Cik Nur™ said...

murah rezeki akakk....

tahniah kak M..

Chic Na said...

rezeki berterusan.. ;)

digi!

IntaNBerliaN said...

a'aa botol perfume tu mcm pen.. mmg unik.. cantik!

are_lin@yu said...

wahh thniah k.m ;-)

TiranaAduka said...

seronoknya.tahniah

Hatimi Tahirruddin said...

wah tahniah2....