Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, April 03, 2013

WW: My Favorite Ever


Published with Blogger-droid v2.0.10

37 jejari yang tajam menaip:

Riedaffya ibrahim said...

sedap ke M...camner rase dia..

Ummi Kami said...

As salam si Mata tajam, Kak Ummi datang beri salam.. :)

Tak leh nak cerita dah...blog ni cantik sangat...:)

Ummi Kami said...

Jom pi cerita pantun di blog Kak Ummi na... :D

umi alya said...

itu le, masa akak ke Langkawi beli stok coklat tak banyak, rugi lak rasanya

Kakzakie said...

Kakak yg tengok pun terliur ni tau...

Mas Zull said...

assalamualaikum M...wah coklat yer sedap...;)

Deqla Manjew said...

kalo feveret, mkn je la hari2.. hahah... ;p

Mrs Velentine said...

coklat..tak pernah nampak..hehehe

Che Rosliza Che Mat said...

sedapnya...

eima said...

ingatkan org langkawi tak suka mkn coklat ..hihi

AyueJean AJ said...

Errrmmmm..
macam tak penah jumpa je...
Mende apa tu kak???

PuanZaniff said...

oh coklat..my pebret to..hihi

wan nurul hezrina abd halim said...

Tak perna rasalg jenis ni.sdpke m?

BaNu Syah said...

cam sedap jer hehe

Nadia Elena said...

erk x pernah makan.. T_T
macam sedap, nyamm nyammm~

Tihara said...

Sedap yea M, tak pernah jumpa puin.. :)

N.Aima K said...

tak pernah makan coklat ni dear huhuhuhhu

wahida said...

sedapppnyaaaa....

Yumida Huda said...

cokelat erk?
x pnh lg mkn yg ni

nanieybarnieylurviey said...

Nk sikit bleh Kak M???

dya bunga said...

pergh..coklat sdp..jgn lah buat dya terliur tgk coklat.hihi

Chic Na said...

kenapa cikna tak pernah makan ni.. tak aci nya.. hihi..

Cik Nur™ said...

kenapa Nur pi langkawi ritu nur tak nampak coklat ni..?

LYAfrina said...

hehe..mmg sedap.. lya slalu gak kirim dgn kwn klo pegi langkawi.

hana hadi said...

coklat ke ni.. ke apa? xpernah tengok plak mesti mahal

Cinta Misteri said...

Minumam ke ni?? Hehe jakunes skit

Hatimi Tahirruddin said...

nampak mcm sedap dan menarik tu...tapi tak pernah makan lg brand ni....

jaakechik said...

wahhh coklat! kak M senang la duk langkawi, boleh beli coklat murah2x... kat sini mahai laaa...

TiranaAduka said...

yum yum yum sodapnya

Mieya Atiera said...

Perghhh. coklat !

baby comel said...

xpernah rasa yg ni tau kak

Etuza Ezawarna said...

coklat memang kegemaran anak2..ada khasiat antaranya memberikan kita rasa tenang selepas memakannya

Cik Aini said...

sedap x akak..
ai x pnh mkn lagi..huhu

QasehnyaRania said...

coklat.tp tak pernah rassa lagi yg ni

QasehnyaRania said...

coklat.tp tak pernah rassa lagi yg ni

Yana Libra said...

tak pernah nmpaklah..huhu~

9n0L4 said...

sedapnye kak m. nak jugakkkkk. nnt pos tau. hihihi.