Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, April 09, 2013

Projek Hari Ni ^_^


Awal pagi tadi dah prepare barang2 nak masak ari ni..Dah lama tak buat sendiri... Tetiba mood rajin dah maiiiii...

So...Ari ni projek laksa bakal terlaksana..hi hi...



So petang skit M singgah blog kengkawan semua yek..

Wassalam

29 jejari yang tajam menaip:

MAZLIZA ABD RAZAK said...

terliurnya...dah la kita ni hantu laksa. blh ka pos skit k.mai.. he..he..

Nadia Elena said...

wahhhh kena bagi resepi niy.. =D

Mayang ABDUL RAZAK said...

wah besnya.. jgn lupa hantar sepinggan nanti ekk...

Ratu Hatiku said...

Sedapnya...feveret saya tu....

Mrs Velentine said...

wah mesti sedap nnt share lah resepi yea..

mama3heroo said...

wah..da standby ye sume bahan2 nyer..ok m3h tggu laksa ptg ni tau..

PuanZaniff said...

waa..sedapnya..ngidam laksa nih akak oii..pos mai Cameron sepinggan buleh..huhu

AyueJean AJ said...

Adehhh..
Terliur..
Antara makanan kegemaran AJ pulak tu...

Mas Zull said...

assalamualaikum M...sedapnya nak datang rumah M la n nak rasa laksa ni...:)

umi alya said...

feveret akak, bak sini semangkuk

Fiza Rahman said...

Sedapnya. Tapau kat sini sket ☺☺

Deqla Manjew said...

wahhh pos laksa kat deqla nnti eh...hihi

Che Rosliza Che Mat said...

Pos kat Telok sikit hihihi rajin betul m

Riedaffya ibrahim said...

da siap nanti, m jgn lupa post pic dia tau...n jgn lupe pos kat sini..hehee

aTieYusof Family said...

Nyum! terliur fikir Laksa..dah lama tak masak sndiri.. nak beli sini susah nak jumpa..kena rajin kan diri nampak nya...:)

tirahzairi said...

pos sikit..hiihi

Cik Aini said...

wahhhh sedapnya ahkakkk..
peberet tu.huhuhu

bismillah :)

umi alya said...

tak aci, M makan sorang2...

eima said...

perrrgghhh my fav tu ... ni buat nk balik kg ni .... rindu mknan kg

BUNDA a.k.a KN said...

bau sampai sini lah..

wan nurul hezrina abd halim said...

wahhh laksa utara..bak mai cket

Chic Na said...

bak sikit kak. dapat bau sampai sini tau. terliur dah. hehe..

Cik Nur™ said...

laksaaa..!
sedapnya...

N.Aima K said...

wah suka makan laksa tp nda pandai masak hu hu hu

jaakechik said...

sedappnya laksa... pebret jaa tu kak! dapat laksa, tak makan nasik pun xper dah,....hihi...

Yana Libra said...

wah..rajinnya masak laksa..sy tak retilah..huhu~ :P

Hatimi Tahirruddin said...

waahhhh...best ni laksa langkawi...hehe...tetiba rasa rindu pulak nak makan laksa asam ni...lama dah tak makan...

nanieybarnieylurviey said...

Tgh bahan tu pun da lapar da kak M

9n0L4 said...

resepinye mane kak. takkan tunjuk bahan je kot. hee.