Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, April 09, 2013

Menang Saguhati...Alhamdulillah ^_^

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah 

Dua hari lepas M terima satu lagi bungkusan dari Encik Posmen... Hadiah kali ni M dapat dari Kak Tini aka Umialya sebab M jadi PENGOMEN TEGAR kat blog dia..

Cer tengok kat bawah ni apa yang M dapat
v
v
v

Dapat Fridge Magnet dari Cameron Highland & Sepasang Brooch cantik

Terima Kasih yek Kak Tini..Sayang Akak sangat2..Moga ukhuwah kita berpanjangan..

Wassalam

27 jejari yang tajam menaip:

umi alya said...

Alhamdulillah dah sampai..

Tk juga buat M tp akak tak sempat ambik gambarpun sbb dah disambar dek anak dara awal2 lagi, jadilah koleksi abadi dia..

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

tahniahh

Norhaizan hakim said...

Tahniah...cantik brooch tu.

Sally Yatiey said...

Tahniah ;D

Cik Nur™ said...

tahniah kak m.. :)

Cik Nur™ said...

tahniah kak m.. :)

Chic Na said...

tahniah kak. cantiknya brooch.

hotlink & white utk akak. ;)

Jemarisuri said...

tahniah2...

Che Rosliza Che Mat said...

Tahniah dear...

Mohd Selim Zainal said...

Moga bertambah ukhuwah ikatan persahabatan anda berdua k... nice blogger.

mselim3

pls: ikatan blogger terjalin atas dasar saling sokong menyokong antara satu sama lain...k maka terjalin lah persahabatan.

Mohd Selim Zainal said...

Moga bertambah ukhuwah ikatan persahabatan anda berdua k... nice blogger.

mselim3

pls: ikatan blogger terjalin atas dasar saling sokong menyokong antara satu sama lain...k maka terjalin lah persahabatan.

mama3heroo said...

tahniah..cantikkk!

Deqla Manjew said...

alhamdulillah... murah rezeki M dlm berblog..tahniah...

N.Aima K said...

wah cntknya FM dari cameron highland tuuu

birubi said...

seronoknya
salam ukhwah dari rubi. :)

AyueJean AJ said...

ALhamdulillah...
Murah rezeki... =D

intanfirdaus247 said...

cantiknya FM tu..huuhuhh..

M, yg justin tu laki pompuan leh pakai

jaakechik said...

tahniah kak M! rajin sungguh dia bw dan komen2... :)

wan nurul hezrina abd halim said...

m mmg rajin sangat komen=)

Mrs Velentine said...

tahniah kak M

Yana Libra said...

Alhamdulillah..murah rezeki~ :)

Hatimi Tahirruddin said...

tahniah...best la dapat FM...hehe

LYAfrina said...

alhamdulillah..tahniah

Cik Aini said...

tahnaiah akak :)
cantik brooch tu!

nanieybarnieylurviey said...

Cntik.. Mesti da byk fm kak M kan?? Nk tgk!!

Remy hazza said...

tahniah dari remy......

9n0L4 said...

cantiknye brooch. fm pun comel. fevret ku juaaa. :)