Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, April 19, 2013

MINI CONTEST : KIRA BATU KRISTAL by MAMA DARWIISH


Masa M blogwalking semalam terjumpa la mini Contest yang dianjurkan Mama Darwiish ni.. Cam best plak main teka2 camni...Kalau ada rezeki, Alhamdulillah..kalau tak dapat nak buat camna.. Janji hepi dah la...

So kalau sesapa nk join gak, klik banner kat bawah ni ok ^_^


Jawapan: 45 butir batu kristal



17 jejari yang tajam menaip:

Kesuma Angsana said...

gd luck m yer !

Cik Nur™ said...

semoga berjaya kak M.. :)

Sally Yatiey said...

Goodluck! ;)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat bersegmen , good luck

aiin baharom said...

SALAM, TERIMA KASIH JOIN MINI CONTEST DARI SAYE : mama Darwiish...GUD LUCK !!!

eita said...

gd luck..

payah jugak kalau bab2 mengira ni...

MystoryPic said...

Moga M berjaya mengira batu kristal tu dengan tepat

Jemarisuri said...

gud luck M..

E'in said...

good luck kak...

baby comel said...

gudluck kak M, moga berjaya teka dgn betul :)

Remy hazza said...

semoga berjaya meneka......

Deqla Manjew said...

ish. mcm ssh jek nk kira..huhu.. tahniah M berjaya kira.. dan good luck k...

Cik Aini said...

gud luck akak :)

intanfirdaus247 said...

good luck M!:)

Mrs Velentine said...

good luck kak M,..

Hatimi Tahirruddin said...

wah menarik segmen ni...hehe apa2 pun semoga ada rezeki nanti... ;)

Shida Radzuan said...

gudluck kak M :)