Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, April 17, 2013

WW: Eye Love Handbag

Cute tak?


Published with Blogger-droid v2.0.10

23 jejari yang tajam menaip:

Acik Erna said...

Cantik m..kecik je kan

Deqla Manjew said...

alolo..cutenye... feveret kaler deqla pulak tu.. huhu

lelamaisara said...

wah memang cute beg ni..:)

Kesuma Angsana said...

cute sgt.... done clik2 nuffngx2 yer

Mrs Velentine said...

cutenya

Nisah Idham said...

kiut mit la kak oiii..
akak beli kat mana ??


>> done hishop :)

hazwan hairy said...

serius sgt comel..haha

umi alya said...

M punya ke?

PuanZaniff said...

aloo..comel sgt la

mama3heroo said...

cutenye.....

Mooniqueen said...

ada nampak kat guardian ni.. eye shadow tak salah MQ... lupa brand apa..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

cute..beg betul ke ni

QasehnyaRania said...

cutenya

Chic Na said...

kiut sangat kak.. ;)

Cik Nur™ said...

wiii..comellah kak.. :)

AyueJean AJ said...

memang cute... =D

AyueJean AJ said...

memang cute... =D

Remy hazza said...

comel sangat !!!!

ros_reeza said...

cute sangat!

Cik Aini said...

sgt cute..
sy suka!

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

cutenye wane pink lak tu =)

Shida Radzuan said...

cute mst comel beg ni :)

9n0L4 said...

kiut gile beg ni. ;)