Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, April 29, 2013

Setengah Mati Merindu OST Cinta Jangan Pergi

Demam lagu sound track aka OST melanda diri dahku.. Kali ni lagu Setengah Mati Merindu OST drama bersiri Cinta Jangan Pergi dendangan Judika dari Indonesia yang tengah fofuler gitew...



Memang menjadi santapan wajib halwa telinga M skang ni.. Masa taip entry ni pun dok layan lagu ni berulang kali tau ^_^

Cer layan...Yang pastinya lirik lagu ni takda kaitan ngan dahku hokayyss ;p


Wassalam


19 jejari yang tajam menaip:

Kesuma Angsana said...

mmg best KA pun suka lagu ni

Tihara said...

akak macam tak penah dengo pulak lagu nih, nampak sangat ketinggalan spacecraft nih :)

Kak Tie said...

cantiknya blog..like

Rosmiza Ali said...

Auuuuw! Sentimental jugak lagu ni.. =)

Cik Nur™ said...

Nur tak tgk citer tu...
tapi nur suka lagu ni..
suka sgt.. :)

Chic Na said...

mcm terdengar kot petang td masa balik keja. tp cikna lagi suka lagu diorang yg sebelum ni.

hi-shop!

atiera said...

best sgt lagu ni.. >,<

IntaNBerliaN said...

alaa nk dgr tp speaker plak wat hal

are_lin@yu said...

blh lyn ni..hehe

are_lin@yu said...

blh lyn ni..hehe

Ratu Hatiku said...

Suka jugak dgr lagu nie...

Cendol said...

haha kes terok tu..stgh mati merinduu..hahaha
akak apa khabar?moga sehat dan ceria selalu. :)

Deqla Manjew said...

amboiii lyn lagu ni pulak eh... nnti nk dgr la.. sini opis xleh dgr..huhuhu..

TiranaAduka said...

salam m
Lawatan naik triumph

cim said...

aku sebagai seorang rocker. turut terharu dengar lagu ni. cair weh. hHHA

jaakechik said...

BEST LAGU NI,

Hatimi Tahirruddin said...

ok dah dengar...sedap lagu dia...walaupun tak pernah tgk pon drama tu....

Che Rosliza Che Mat said...

memang best lagu nie...

wan nurul hezrina abd halim said...

sedAP EK LAGU NIE.TI NAK DENGAR.KADANG PERNAH DENGAR N ENJOY TAPI TAK TAW TAJUK