Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, April 06, 2013

Wahai Suami..Hargailah Isteri




Sumber: Sini

30 jejari yang tajam menaip:

umi alya said...

moga kaum bapa lebih perihatin..

psstt: akak dah terima semalam tp tak sempat nak buat apa2, dah disambar dek anak dara sorang tu.

cantik sgt, tk M

Si Matatajam said...

@umi alya: betoi tu akak...
P/s: Alhamdulillah....dah sampai...sesama akak ^_^

Si Matatajam said...

@umi alya: betoi tu akak...
P/s: Alhamdulillah....dah sampai...sesama akak ^_^

Etuza Ezawarna said...

tanpa wanita seperti ibu dan seperti tidak akan terbina bahagia di dunia dan di Akhirat

Acik Erna said...

assalam M...aljhamdulillah kita ditemukan dengan pasanganan yang tau menghargai kan

tirahzairi said...

terharu baca nie...

Tihara said...

perkongsian yang bermakna M :)

baby comel said...

betul tu kak. punya isteri utk disayangi dan dihargai..

eita said...

betol sangat2 tu

BUNDA a.k.a KN said...

betul sangat tu..

MystoryPic said...

betul tu ... para suami patut lebih perihatin

pha is said...

insyaAllah... nice share...

Cik Nur™ said...

Hargailah Isteri yang telah byk berkorban untuk suami.. :)

nanieybarnieylurviey said...

=) terima kasih kak M :)
Xsabau nak jadi ibu tp belum kawin lagi :(

Chic Na said...

untuk bakal suami nih. hehehe..

Chic Na said...

singgah mekap @ hishop. ;)

Etuza Ezawarna said...

sayang sekali jika ada suami dan anak2 tidak hargai ibu dan isteri dari mereka yakni kaum Hawa

Cik Aini said...

khas tuk para suami kat luar sana :)

LYAfrina said...

smoga lelaki lebih mghargai wanita,

LYAfrina said...

smoga lelaki lebih mghargai wanita,

Cinta Misteri said...

alhamdulillah...CiM dianugerahkan seorang lelaki yang betul2 memahami.

Deqla Manjew said...

tak note yer para suami...huhu

izan mama mia said...

kalaulah semua suami dapat baca ni,...

jaakechik said...

jaa bangga jadi seorang wanita nak isteri... :)

AyueJean AJ said...

Hargailah seorang wanita... =D

wan nurul hezrina abd halim said...

so encek encek suami sila silakan baca entri ini=)

Mrs Velentine said...

betul tue hargailah kami..done libresse & australia

Kesuma Angsana said...

betul tu !

Yana Libra said...

harap bakal suami sy baca ni..huhu~

9n0L4 said...

sebaik baik lelaki adalah lelaki yg baik pada isterinya. :)