Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, April 17, 2013

WW: Khalish's Whirly Pop


Published with Blogger-droid v2.0.10

15 jejari yang tajam menaip:

Riedaffya ibrahim said...

sedap ni M...

izan mama mia said...

sama ....

Diari Si Froggie said...

memang lolipop tu melekat kat situ ke atau corak tu sebijik lolipop? hehe.. dulu kecik2 suka makan lolipop gini sebab warna dia menarik.. :)

Ratu Hatiku said...

Cantik lolipop tu..

Myra Jay said...

Sedap tu :)
Menarik minat budak2 :D

Deqla Manjew said...

nyum2.. ni hisap bila nk habis erk? kohkoh

Mrs Velentine said...

sedap tapi manis..hehehe...

Tihara said...

lawa kan gula2 ni..teringin plok nak beli ..hehe :)

hazwan hairy said...

hery pun suka mkn bnda ni..haha..

QasehnyaRania said...

sama..

Chic Na said...

habis tak khalish makan sensorang? meh share ngn auntie meh. hehe..

Cik Nur™ said...

comel.. mmg menarik perhatian si putera tu la..

dia tak minat hati dah ke kak..?
hihi

ros_reeza said...

budak-budak memang suka kan :)

Cik Aini said...

ai pun suka..hahahaha

9n0L4 said...

jage jage. jgn mkn tak gosok gigi. nnt hilang gigi. hihihi.