Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, April 10, 2013

WW: Mahar



(^_^)

40 jejari yang tajam menaip:

the malay male said...

untuk siapa tu?

intanfirdaus247 said...

mahar untuk sapa tu M? ehe

Rosmiza Ali said...

Cantik! ^^,

Rosmiza Ali said...

Pssst! DONE! ^_~

MAZLIZA ABD RAZAK said...

mahar sapa ni? Kak M buat ka?

Norhaizan hakim said...

cantik..canti..cantikk

Deqla Manjew said...

M buat sendiri kan?? terer ar.. cantik... ;)

are_lin@yu said...

oo ni yg adik kak m kahwin eh

Riedaffya ibrahim said...

mahar siapa ni m?

izan mama mia said...

alahai..gambar xkeluar habis...camana nak tgk..ehe

boni kacak said...

mahar tu hantaran kan??

Nadia Elena said...

huishhh suspen je..
sape pulak yg nak kahwin ni kak?

N.Aima K said...

cntknya deco

NIA SI DRUMSTICK said...

kawenn >.<

Yumida Huda said...

suspennye
mahar tu yg sis mai punya dulu ke?

Si Matatajam said...

@the malay male: untuk adik M

Si Matatajam said...

@intanfirdaus247: dari adik lelaki M kepada isterinya...

Si Matatajam said...

@Rosmiza Ali: Tq ^_^

Si Matatajam said...

@MAZLIZA ABD RAZAK: ha'ah akak buat sendiri dear..fenin gak kepala ni nak create memula tu

Si Matatajam said...

@Deqla Manjew: Tq Deqla ^_^ Tak da terernya pun, biasa ja tu...

Si Matatajam said...

@are_lin@yu: yup!

Si Matatajam said...

@Riedaffya ibrahim: untuk adik ipaq

Si Matatajam said...

@boni kacak: mahar tu wang mas kawen ye Boni...

Si Matatajam said...

@Nadia Elena: ha ha saspen ka? Tak da la.. Adik akak yg kawin Khamis lps..akad nikah dulu pastu sanding hjg mei ni..baru skang teringat nak up entry ni..hi hi...

dya bunga said...

cantik lah

Cik Nur™ said...

Cantik...
Nur nanti macam mana nak buat entahlah....

masuk dalam album je kot...

Chic Na said...

kak M buat ke tu? cantikkk..

jaakechik said...

mahar untuk majlis kawin sape tu kak?

Cho Zila said...

sekarangni mcm2 cara dah kan...

wan nurul hezrina abd halim said...

nie m punya ker siapa punya?wah kilat2 lagi wit dalam tuh

Mrs Velentine said...

Kak M buat ker???cantik

Yana Libra said...

macam mana tu? huhu..dalam dulang ke? huhu~

Hatimi Tahirruddin said...

cantik gubahannya tu... :)

LYAfrina said...

wah..cantik. ape kat dalam tu?

Cik Aini said...

cantik!
pandai la akak..tgn ada seni nih :)
kalo ai..mau jahnam tu kaka.hahahaa

umira said...

cantik la maksu buat...hihi..bleh aplikasikan nih..hehe..

Anonymous said...

cantikkkk maksu..bleh aplikasi nih..hihi..

nanieybarnieylurviey said...

Kreatif Kak M :)

Remy hazza said...

cantik.....
utk sapa tu ???

9n0L4 said...

lawanye kak m. bunge die tu nmpk mahal. :)