Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, May 11, 2012

Ini Satu Penipuan!! Berhati-hatilah

Assalamualaikum all my bloggers frenz,


Mai M nak cerita satu penipuan yang dilakukan oleh musuh2 Islam. TOLONG BACA






Ini bukan ayat Al-Quran tp Bible!!!


Semoga kita semua berhati-hati jangan sampai terbeli dan digantung di rumah kita.
Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara-saudara kita.

Perhatian kalau ternampak penghujungnya ditulis “Surah Injilu Matay” (Terus reject).

Sila baca dan edarkan kepada sesiapa
yang tiada blog melalui e-mail.
Jika ada blog, copy dan paste ke blog anda.
Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah.

Jangan terpedaya pada rupanya sahaja tetapi tengok dan selidiklah isinya juga.
Tengok keseluruhan.
Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk menghiasi dinding rumah.

Sekali pandang macam ayat dan kalimah Al-Quran.
Sebenarnya ayat dari kitab Bible.

P/S: Saudara2 seagama ku ..Berhati-hatilah..
Sesungguhnya musuh2 islam itu tak akan pernah berhenti cuba memesongkan aqidah umat islam, mahupun secara sedar atau tidak..

Sumber: http://www.facebook.com/profile.php?id=1330277829




8 jejari yang tajam menaip:

Camy Alya said...

adoi. macam-macam la musuh islam ni.

Si Matatajam said...

betoi tu.. bahaya ni...

Qasey Honey said...

musuh dlm senyap...sikit2 kan...

:::Mizz Freesia::: said...

terima kasih untuk perkongsian nie...

Si Matatajam said...

@QH: senyap tu yg lebih bahaya...

Si Matatajam said...

@mizz freesia: sesama, hati2 na...

lolipop_oreo said...

bahaya betul an.

Si Matatajam said...

@lolipop_oreo: ye kita kena byk berhati-hati lepas ni.