Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, May 29, 2012

Khas Buat Teman Muslimah

Pict Kredit: http://roseislam18.wordpress.com


p/s: M sayang hangpa semua wahai teman muslimahku
     

24 jejari yang tajam menaip:

Cinta Misteri said...

Salam...
Walaupun tanpa sentuhan, ukhwah kita ttp trjalin mesra..
Salam kenal ;)

Si Matatajam said...

Semoga ikatan ukhwah ni terjalin selamanya

Woofer Storm said...

moga2 apa yang diharapkan bisa terjadi..amin3

slmt mlm kak..

nohas said...

Salam ukhuwwah,

Tatkala jari-jemari bersentuhan, berguguran dosa-dosa kecil dicelah-celahnya..

Ucapkanlah: "Aku menyayangimu kerana Allah"

Arina Shamsul said...

:) biarpun tanpa sentuhan namun hati ini sudah mula menyayangi kamu....eh?cam ucapan untuk kekasih ke?hahahaha..

itu ucapan tanda aku mengasihi seorang sahabat muslimah :) moga ukwah persahabat terjalin erat kerana allah :)

Chic Na said...

setuju dgn arina. biar jauh di mata tp dekat di hati.

sayang semua. :)

CikMai said...

i love u fillah , sahabat :)

dyabunga said...

ukhwah tetap terjalin walaupun bersahabat di alam maya..:D

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

ukhuwah fillah...terbaek!:-)

Manan Qayyim said...

mcm mane pulak muslimin?

Karukord Jagau's said...

saya nk ucapkan......
SELAMAT PAGI...
(^______^)

~Sweet Honesty~ said...

datang cni bawa sarapan nasi lemak..gu morning..(^_^)

@ deqla manjew said...

ukhwah terjalin di mana2...tanpa sentuhan pun kita boleh rasa betapa dekatnya SAHABAT di hati kita...deqla teringin nk salam pelok cium dan laga2 pp dgn ahli GSF!!! huhuhu :)

izan mama mia said...

rapatkan ukhwah..eratkan silaturrahim...

cantik header baru kew?

Dieyna said...

semoga tali persahabatan alam maya ini berkekalan

Wanieys said...

ukhwah kita terjalin walaupun hanya dialam maya xgitu kak haha

IntaNBerliaN said...

syg M jugak.. hihii

*ooo yeke... ok.. nanti sy g trjah blog 2

Yumida said...

moga persahabatan kita di alam maya ni berkekalan tanpa ada rs iri hati/sakit hati...dgn rs rendah diri di hdpnNya...

Ayuni said...

puitisnye, sis buat ek, sye ske!

lelamaisara said...

semoga persahabatan alam maya ini kekal...:)

Miss BaNu said...

semoga ukhwah yg terjalin..berkekalan hendaknyer

Yana Libra said...

moga ukhwah yg terjalin berkekalan walaupun tak bersentuhan~:)

9n0L4 said...

terbaikkkkk. kalau salam mesti nak cium pipi kan. ;)

wan nurul hezrina said...

kalau kat alam maya kena peluk pc lah/lappy?hahaha..

takper semoga ukuwah tetap utuh bila kita selalu bersapa=)hikhik