Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, May 22, 2012

Random Giveaway By Cik Fie






Malam ni M teringin pulak nak join GA by Cik Fie. Tajuk GA tu cam hangpa tengok kat atas tu la kan. Hadiah pun best2 gak. Tapi cam biasa la, kena patuhi la syarat2 yang ditetapkan penganjur GA kan.

So, kalau sesapa yang teringin nak join GA ni bleh la klik kat atas tu na...Harap2 murah rezeki kali ni.. Doakan M ye kengkawan..

Member2 yang M nak Tag kali ni adalah......


p/s: Mai la kita pakat2 meriahkan GA Cik Fie ni... Terjah blog dia yek (^-^) Wassalam..

9 jejari yang tajam menaip:

Norzie hany said...

Salam M.
Good luck ye.

♥ Ain ♥ said...

jemput join GA saye !

Si Matatajam said...

Salam Norzie , Tq ye

@ deqla manjew said...

good luck.. slm knl dari GSF.. :)

Wanieys said...

Gud Luck Sis :)

Karukord Jagau's said...

Gud luck juga :)

Cik Nur said...

semoga berjaya M.. :)

Liza Razak said...

dah lama saya tak join GA..good luck sis :)

9n0L4 said...

selamat berGA la ye. moge bertuah. ;)