Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, May 29, 2012

Sempurnakah Solat Kita?



Sumber: Mariah Qibtiah

7 jejari yang tajam menaip:

Fiza Suhaimi said...

Fiza bila tengah solat jee, fikiran tu mesti melayang ke lain.. MasyaAllah.. btw, thanks for the sharing.. Nice entry! :)

لين Si Pipi Merah said...

assalammualaikum kak m... saya tag blog kak kat sini.. http://ohgadisitu.blogspot.com/2012/05/segmenmisi-mencari-bloglist-jun.html

IntaNBerliaN said...

terima kasih tau sbb ingatkan saya...

mselim3 said...

Insaallah , akan sentisa ambil ingatan ...

Terima kasih, atas ingatan ini moga kita sentiasa mendapat hidayah daripadaNya...

Amin....

Chic Na said...

mmm.. entri ni buat cik na terfikir. tq share ya. :)

9n0L4 said...

bile sebut solat ni, mmg kene sentiase improve kan sbb nnt di hisab, solat yg ditanye dulu. ;)

wan nurul hezrina said...

kalau atas dunia semua nak upgrade..dari nokia 3310 ke blackberi n galaxy,dr keta kancil ke keta preve' kalau umah buajng ke umah teres...kalau makan lak nak yang sedap2 takmo mkn berulam sayur jer nak ayam ikan sotong udang...tapi solat kenalh mcm tu jugak..mmg time solat tuhlah mcm2 jadi..pk anak buat apalah,nak masak apalah,idung kaki gatallah..kuang kuang..tuh ganguan syaitanlah2..so try sebaik mungkit=n tuk improve=)