Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, May 11, 2012

Pelik Dan Lucu

Assalamualaikum, 

Malam ni M tak mau nak cerita panjang lebaq.. Waktu M dok godek2 encik google, terjumpalah satu site yg banyak pict pelik2 n lucu2. So, layanssss....




Apa spesis la agaknya nih..



Uniknya Ciptaan Allah (pokok pelik kat Poland)




Abg bawa, elok2 ye..



Nak duduk pun seram



Pijak la kalau berani !!!



Cuba kira berapa kaki kambing ni




Pict kredit : Google

v


v


v


v
ANY COMMENT (^_^)


7 jejari yang tajam menaip:

sissyira said...

salam..

menarik..

macam3 ada..

hhee

Si Matatajam said...

Tq^_^

Teenager Housemaid said...

haha..yg jamban tu series, kelakar..rasa kalau nak guna pun macam pelik..haha

Miss Anisah said...

kiut je kucing tu naik basikal...

Anonymous said...

takut larr tgk toilet tu

hazfee said...

kucing tu naik basikal.ekeke

Si Matatajam said...

@teenager housemaid : betul tuh...
@miss anisah & hazfee: cute kan kan kan...
@anon: M pun seram gak..