Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, May 30, 2012

Wordless Wednesday




Pict kredit: jokeroo.com

**Any comment**

15 jejari yang tajam menaip:

Masha Meisters said...

lapar lak tengok keypad ni..hihi

~Sweet Honesty~ said...

kretip inovatip kan??? hihi

Hafiz Abdul Tahir said...

sedapnya....!

Chic Na said...

oh sedap je nmpak keyboard tuh. yummmeihhh.. :)

Wanieys said...

alamak sp yg reka ni kretif noh...hahaha

9n0L4 said...

haiiiii, ceapt je nnt hilang keyboard ni. hehe.

mrs mell said...

satu persatu key.. masuk mulut.. nyum2.. hahaha

Miss BaNu said...

hehehe...makan keyboard nih hahaha

wan nurul hezrina said...

asal nampak mcm makanan??sungguh ku laparrr

Yana Libra said...

sedapnye tgk keyboard tu~~~ :)

Masz Sidek said...

blogging sambil makan keybord... hehehe...

Izara4eva™ said...

ni mkanan ka keyboard.. nmpk sedap jew.. hew hew

etuza said...

kreatif..
punyalah tuan yg buat ni amat2 fokus..

kiera'sakura said...

nmpk sedap.. hihihi

ERYZA said...

salam perkenalan, kita follow sini.
Keyboard yg nmpk sedap