Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, May 10, 2012

Awat Ntah Mata Ni???

Assalamualaikum member2 blogger semua..

Tentu hangpa pakat heran dan tertanya-tanya tajuk entry ni. Mesti ada yg dok pikiaq kata mata M ada problem ka @ sakit mata ka? Ha ha tapi sebenaqnya mata M tak mau nak pejam lena la... Ntah pasai apa la mlm ni susah sgt dia nak lena. Last2 M layan Thai movie kat Astro Citra tajuk Somtum.

Crita dia pasai ada sorang tourist omputih p melancong kat Pattaya tp pasport dia kena curik pastu dia stay ngan 1 family kat situ yg dok meniaga somtum. Somtum ni sebenaqnya kerabu betik. Yang lawak sangat tu, bla dia makan Somtum teruih jadi cam incredible hulk cuma dia tak bertukaq jd warna hijau la... Tp dia teruih jadi kuat. Tu semua sebab dia tak tahan pedas. Nak tau crita selanjutnya kena la layan sendiri noo... Mesti ada ulang tayang.. Astro la katakan...kira dok ulang cerita sama ja..

ni la rupa somtum



Sambil2 dok layan movie then my son pun dah tdoq bleh la M blogging jap he he... Blogwalking balik sapa2 yang tinggal jejak kat my comment box. Tu pasai la M harap sapa2 yang jengok blog M, tolong tinggalkan jejak kat comment box. X payah komen panjang2 pun tak pe just say hi pun dah cukup. Sebab pas tu anda pasti akan terima kunjung balas dari M. Insyaallah...

Wassalam...

p/s: Have a sweet dream uollss...


(pict kredit thailandmusings.thaivisa.com)




7 jejari yang tajam menaip:

Ivo Serenthà said...

Toyota, if you want fully automatic, there are no alternatives, should be even with the google logo

Have a nice day

Norzie hany said...

As salam dan selamat pagi M.
Singgah sini sat baca en3.

Qasey Honey said...

hai...hihihi

QH duk layan filem hindi malam td...Kuch2 Hota Hai...hehehe...kol 1.30pg bru habis...

Shahriah Abdullah Novelis said...

Hi! hehheeh membalas kunjungan... wahhh... rajinnya dia tengok tv hakak tak berpeluang langsung! hapa taknya dok menghadap PC hhheehhe.. lagi penyakit kronik mujur tak jadi HULK heehhh

Si Matatajam said...

@norzie hany: awal ye singgah sini. Tq

Si Matatajam said...

@QH: M pun layan gak he he... Layan sampai dok bengkok mata hu hu...

Si Matatajam said...

@kak sha: waktu mlm je M bleh tgk tv kak sha.. Waktu lain my son memang kawai abih...

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers