Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, May 25, 2012

Walaupun Kepala Sakit

Assalamualaikum semua kengkawan (^_^)

Mai nak cerita pasai apa yang jadi kat M mlm ni. Amboi tak tau la Awat yang kepala ni dok berdenyut saja dari lewat petang tadi. Sakit sangat. Tapi dalam dok sakit kepala pun sempat lagi p pasar malam beli kuih muih . He he malam ni M bagi tekak ni layan kuih ja. Tak rasa nak makan yang berat2 sangat.

Lepas settle semua baru la berpeluang nak balas ziarah member2 yang sudi bertandang kat blog M ni. Malam ni mungkin M tak blogwalking sangat kot sebab mata ni rasa letih sangat Dan kepala pun still dok berdenyut lagi. Lepas ni nak cari bantal nak bagi kepala ni landing. Esok, Insyaallah M akan wat gerak gempur kat followers blog M ni. Harap2 Allah izinkan....ok la M nak chow cin cau.

Selamat Malam Semua Na.... Wassalam ^_^

7 jejari yang tajam menaip:

Ayuni said...

hm, sye bz....

Cik Ai said...

selamat beristirehat ye M..
mimpi yg indah2 :)

sekadar satu coretan said...

Macam mana... Lena tak tidonya mlm tadi tuuu..

9n0L4 said...

saket penghapus dosa. insha Allah. ;)

tirahzairi said...

mkn ubat yer...hehe

mselim3 said...

rajin berblog..bagus cepat ramai kawan...saya kan dah lama mengikuti matatajam....insaallah kalu matatajam intiqamah...suatu hari nanti matatajam akan jd blogger terkenal insaallah janji...lps nie jgn lupa saya dan kawan k...

pls: Sorry lmbat visit sini walau bagaimana pun saya akan visit sini...blog dah cantik i likes it...teruskan...

sampai kat sini terperanjat salah masuk blog ker nie...heheh...TERBAIK.

Chic Na said...

sian M. rehat cukup2 tau. :)

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers